فروشنده عمده اکسیدان 180 میل همواره باید سعی داشته باشد تا بهترین و مرغوب ترین انواع اکسیدان را در ویترین فروش خود جهت عرضه به مشتریان قرار دهد و باید سعی کند تا تامین این محصول را در به نحوی انجام دهد تا در فرآیند عرضه عمده آن کم ترین میزان واسطه حضور داشته باشد تا اکسیدان ۱۸۰ میل با نازل ترین قیمت نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

فروشنده عمده اکسیدان 180 میل

آشنایی با انواع اکسیدان

آشنایی با انواع اکسیدان اکسیدان یکی از مواد شیمیایی محسوب می‌ شود که جهت تاثیر بیشتر رنگ مو استفاده می گردد. در واقع اکسیدان ها به هنگام ترکیب شدن با رنگ مو، موجب می شوند تا فولیکول های مو آزاد شده و رنگ مو با سرعت بیشتری در ساقه مو اثر کند.

میران درصد اکسیدان ها از جمله فاکتور هایی است که موجب شده است این محصولات در نمونه ‌های مختلفی به تولید برسند. انواع اکسیدان ها به شرح زیر می باشند.

اکسیدان 3 درصد: این اکسیدان جزو ضعیف ‌ترین انواع اکسیدان ها به شمار می رود که غالباً برای رنگ ساز ها و رنگ های لایت به کار می‌رود و همچنین از این اکسیدان برای تثبیت تیرگی رنگ هایی مانند مشکی و قهوه ای استفاده می شود.

اکسیدان 6 درصد: غالبا از این اکسیدان برای پوشش تار های موی سفید استفاده می شود. همچنین در دکلره های ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از جمله اکسیدان های رایج برای رسوب رنگ در ساقه مو به شمار می رود که برای کاهش خطر سوختن موها مفید است.

اکسیدان 9 درصد: این اکسیدان به حد قابل توجهی قابلیت روشن کنندگی دارد و معمولاً برای رنگ مو های بلوند از آن استفاده می شود. در واقع اکسیدان نه درصد جزو نمونه‌ های پر طرفدار و پر فروش انواع اکسیدان ها به شمار می رود.

اکسیدان 12 درصد: این اکسیدان غالباً برای انجام دکلره های قوی مورد استفاده قرار می گیرد. اما بهتر است از آن برای انجام دکلره استفاده نشود. زیرا این اکسیدان نسبت به نمونه های دیگر آسیب بیشتری را به ساقه مو وارد می ‌کند‌. اما با این وجود درجه روشن کنندگی آن بالا است و در مدت زمان کمی می تواند با قدرت بیشتری رنگ مو ها را روشن کند.

پس بهتر است استفاده از این اکسیدان جهت بلوند کردن موها توسط آرایشگران حرفه ‌ای انجام شود تا احتمال سوختگی ساقه مو به حداقل برسد.

قیمت اکسیدان 180 میل چقدر است؟

قیمت اکسیدان 180 میل چقدر است؟ قیمت اکسیدان ۱۸۰ میل به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در قیمت این محصول نوع برند سازنده آن است. معتبر ترین برند هایی که در زمینه تولید انواع اکسیدان ها و رنگ مو ها فعالیت دارند. غالباً قیمت محصولات شان نسبت به سایر محصولات مشابه با درجه کیفیت پایین‌تر، بالاتر می باشد.

نحوه عرضه اکسیدان ۱۸۰ میل از دیگر عواملی است که می تواند قیمت این محصول را تحت تأثیر قرار دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *