این روز ها توجه به مد، فشن و زیبایی عضو جدا نشدنی از زندگی مدرن شده است و بسیاری از افراد به دنبال بهتر کردن ظاهر و استایل خود می باشند.

یکی از راه های زیبا کردن استایل استفاده از رنگ مو است. انواع رنگ مو را می توان به صورت گیاهی و یا صنعتی خریداری کرد و استفاده نمود.

در این مطلب ما در خصوص رنگ مو پرستیژ ماهاگونی بدون آمونیاک و جدید ترین قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید.

قیمت جدید رنگ مو پرستیژ ماهاگونی بدون آمونیاک

فرمول کامل تهیه رنگ موهای شیک

فرمول کامل تهیه رنگ موهای شیک این روز ها تنوع در رنگی که به عنوان رنگ مو شناخته می شود بسیار زیاد شده است.

این رنگ ها طیف های گوناگونی از رنگ های تیره و روشن را در بر می گرد که هر کدام فرمولاسیون ساخت متفاوت و منحصر به فردی دارند.

در این بخش ما به بررسی فرمول تهیه رنگ موهای شیک که طرفداران زیادی دارند می پردازیم.

از جمله این رنگ های پر طرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ مو فندقی: این رنگ را بدون شک می توان محبوب ترین در دنیای مد به شمار آورد. برای ساخت این رنگ به پایه مو با دکلره 7، ترکیب رنگ بلوند فندقی 7/15 و ماهگونی 6/625 احتیاج دارید.
  • رنگ مو بلوند عسلی: ترکیب مورد نیاز برای ساخت این رنگ شامل دکلره 8 یا 9، یک دوم رنگ بلوند عسلی و دو سوم رنگ طبیعی شماره 10.
  • رنگ مو شنی: این رنگ در سال های اخیر نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای ساخت این رنگ به دکلره پایه 8، رنگ شنی صحرایی و حدود 5 سانت رنگ دودی احتیاج دارید.
  • رنگ مو عسلی: ترکیب رنگ های عسلی شماره 7، طلایی شماره 8، زیتونی شماره 7  و اکسیدان 6 درصد برای تهیه این رنگ احتیاج است. همینطور برای گذاشتن این رنگ بر روی مو، شما به مو با پایه دکلره 6 احتیاج دارید.

اگر هم به دنبال فرمول ساخت رنگ مو گیاهی هستید، ترکیب حنا و رزماری را می توان بهترین ترکیب برای انواع مو ها به شمار آورد.

فروش عمده رنگ مو پرستیژ ماهاگونی

فروش عمده رنگ مو پرستیژ ماهاگونی رنگ موی پرستیژ ماهگونی از جمله رنگ مو های بسیار پر طرفدار بین بانوان می باشد که در سطح بسیار گسترده ای هم به فروش می رسد.

فروش عمده این رنگ مو توسط مجموعه ما صورت می گیرد و اگر قصد خرید محصول را دارید می توانید به راحتی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و محصولتان را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که حجم خرید شما، نوسانات بازار، وزن بسته بندی و … از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت نهایی فروش ما به شمار می رود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *