اکسیدان مو سفید یا پراکسید هیدروژن برای مو، در دنیای آرایشگاه ها به عنوان سفید کننده، خنثی کننده و اکسیدان استفاده می شود و این به معنای پیشرفت بسیار زیاد در بخش مو است. عملکرد آن در مو باز کردن مقیاس های فیبر مو است به طوری که رنگ به آن نفوذ می کند و به این ترتیب نتیجه تغییرات رنگ در مو به دست می آید. اگر مایل به اطلاع از قیمت روز انواع اکسیدان می باشید با ما تماس بگیرید.

قیمت روز اکسیدان مو سفید

کیفیت انواع اکسیدان مو سفید

کیفیت انواع اکسیدان مو سفید هر دو پراکسید هیدروژن و توسعه دهنده یکسان هستند ، تفاوت بین هر دو مقدار پراکسید هیدروژن (پراکسید هیدروژن) موجود در هر دو محصول است. امولسیون توسعه دهنده درصد کمتری از پراکسید هیدروژن ، حجم تقریباً 4.6 و 8 دارد و برای رنگهای نیمه دائمی یا تغییر لحن استفاده می شود.

علاوه بر این ، باید گفت که توسعه دهنده معمولاً حاوی مواد مغذی دیگری است که باعث نرم شدن و مراقبت بهتر از موها می شود و اثرات پراکسید هیدروژن را خنثی می کند. برخی از تولید کنندگان امولسیون آشکارکننده را در حجم برابر با پراکسید هیدروژن کلاسیک برای رنگها (20 ، 30 ، 40) تولید می کنند در این موارد تفاوت با پراکسید هیدروژن معمولی در این است که معمولاً حاوی مواد مغذی اضافی برای مو است ، حتی در بعضی موارد آنها را ارائه می دهند. عطرها یا بافت اصلاح شده است.

معمولاً در غلظت های مختلف پراکسید هیدروژن (INCI) است. پراکسید هیدروژن سه عمل اساسی انجام می دهد:

 به باز شدن مقیاس های کوتیکول کمک می کند ، که این امر نفوذ رنگها به قشر را تسهیل می کند.

عمل سفید کننده رنگدانه های ملان را اکسید می کند و آنها را روشن می کند.

فعال كردن عملكرد پيش سازنده ها این ماده پیش سازهای رنگ را تشکیل می دهد تا پلیمرهایی را تشکیل دهند که رنگ نهایی را تشکیل می دهند.

آنها مشتقات بنزن بی رنگ یا کم رنگ هستند که وقتی اکسیدان اکسیده می شوند در فیبر مو رنگ ایجاد می کنند. دو نوع وجود دارد ، پایه های اکسیداسیون ، مسئول شدت رنگ و پوشش موهای خاکستری و اتصالات ، که باعث تغییر رنگ حالت های قبلی می شود. رنگ نهایی نتیجه تعامل پایه های اکسیداسیون و جفت کننده ها است. مکانیسم این فرایند پیچیده است ، زیرا شامل اکسیداسیون پایه ها توسط خود آنها و مخلوط های پایه / جفت باینری است ، و فرمول ها معمولاً حدود چهار یا پنج پیش ماده رنگی را شامل می شوند.

فروش انواع اکسیدان مو سفید

فروش انواع اکسیدان مو سفید مجموعه ما اقدام به فروش اکسیدان مو سفید در انواع مختلف نموده است. این محصولات از کیفیت بی نظیری برخوردارند. در کنار این قیمت محصولات ما به نسبت سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. امکان خرید غیر حضوری نیز برای این محصولات فراهم است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات قابل عرضه در مجموعه ما، استعلام قیمت محصولات، دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه، ثبت سفارش و خرید اکسیدان مو سفید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *