رنگ مو پلاتینه آلبورا از سری رنگ موهای ساخته شده طبیعی توسط شرکت های معتبر ایرانی رنگ موی دائمی دارای قیمت روز مشخصی ایست که بر اساس نوسانات بازار و قیمت ارز، طلا و دلار تعیین خواهد شد. این رنگ مو حاوی روغن های گیاهی است که هر روزه به صورت عمده به فروش خواهد رسید. تولیدکنندگان این محصول می‌توانند آن را در حد و اندازه‌ای زیاد برای شما تولید نمایند و به دست شما مصرف کننده گرامی برسانند.

قیمت روز رنگ مو پلاتینه آلبورا سری طبیعی

نکات کلیدی ترکیب رنگ مو پلاتینه

نکات کلیدی ترکیب رنگ مو پلاتینه برای ترکیب کردن رنگ موی پلاتینه نکات کلیدی حساس وجود دارد که رعایت آنها باعث می شود رنگ موی جذابی به موهایتان بزنید. شما حتی می‌توانید این کار را نیز در منزل انجام دهید.

رنگ موی آلبورا حاوی روغن های گیاهی مانند کنجد، جوانه گندم و زیتون است که خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد، این خاصیت خود به خود باعث ثابت شدن رنگ مو خواهد شد.

از ترکیب بیشتر از دو یا سه رنگ موی متفاوت، با یکدیگر جلوگیری کنید، چرا که این کار ایجاد بی نظمی و شلوغی میکند

قبل از استفاده از رنگ مو نکات مربوط به آن را مطالعه کنید چرا که هر کارخانه‌ای فرمول های مخصوص خودش را دارد کنید. بنابراین نباید دو یا سه رنگ مو را از کارخانه های مختلف با هم ترکیب کنید. برای به دست آوردن رنگ مو با تناژ گرم می توانید رنگ های V7  و R7 را قاطی کنید.

اگر به دنبال رنگ موهایی با تناژ سرد هستید، می توانید رنگ موهای زیر را با هم قاطی کنید، این رنگ ها N8،A8 و C8 هستند.

رنگ مو پلاتینه آلبورا با داشتن کراتین میتواند به مو خاصیت حجم دهندگی، درخشندگی، حذف شکنندگی و جلوگیری از فری و وز شدن را به ارمغان بیاورد.

این رنگها حاوی مقدار زیادی ویتامین سی هستند که خود به خود باعث تقویت ریشه موها خواهد شد در رنگ موی پلاتینه آلبورا کمترین میزان آمونیاک به کار رفته شده است، حجم رنگ‌ موهای آلبورا موجود در بازار ۱۰۰ میلی لیتر است.

نمایندگی فروش رنگ مو پلاتینه آلبورا

نمایندگی فروش رنگ مو پلاتینه آلبورا نمایندگی رنگ مو پلاتینه آلبورا هر روزه می تواند، ،نگ موهایی را که مشتریان و مصرف کنندگان می خواهند به صورت عمده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند. مزیت‌های خرید از این نمایندگی موارد زیر هستند:

گارانتی کالا

تضمین سلامت فیزیکی کالا

فروش به صورت عمده

خرید به طور مستقیم از نمایندگی که با واحد تولیدی سازنده در ارتباط است.

ارائه با کیفیت ترین رنگ موی آلبورا با قیمت مناسب به دست خریدار عمده

در این نمایندگی شما می توانید سایر رنگ موهای تولید داخل را ببینید و نسبت به ویژگی‌هایی که دارند برای خرید عمده اقدام کنید .این رنگ موها همه گیاهی هستند و کمترین میزان آسیب را به مو وارد می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *