اکسیدان به عنوان مهمترین بخش از پروسه رنگ کردن مو باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. با توجه به گستردگی عرضه برندهای ایرانی و خارجی این محصول در بازار، به بررسی همه جانبه یکی از بهترین برندها یعنی اکسیدان 180 میلی لیتری استار می پردازیم. اگر قصد خرید این محصول از مراکز پخش کننده عمده با قیمت ارزان را دارید، ما بزرگترین تامین کنندگان را معرفی خواهیم کرد.

پخش کننده اکسیدان 180 میلی لیتری استار

ویژگی های ممتاز اکسیدان 180 میلی لیتری استار

ویژگی های ممتاز اکسیدان 180 میلی لیتری استار برای تغییر رنگ مو و داشتن یک ترکیب فوق العاده استفاده از اکسیدان همراه با رنگ های پایه امری ضروری است. اکسیدان نقش ترکیب کننده رنگ ها با یکدیگر و افزایش رنگ پذیری مو را به عهده دارد. با توجه به تنوع رنگ های تیره و روشن، شاهد عرضه انواع اکسیدان با درجات و قدرت روشن کنندگی متفاوت هستیم.

انواع اکسیدان با اعداد مختلف مانند شش یا نه درصد شماره گذاری می شوند. هر چقدر که این عدد بزرگتر باشد نشان دهنده آن است که قدرت روشن کنندگی آن بر روی موی سر نیز بیشتر است. به عنوان مثال برای رساندن مو به پایه های روشن برای رنگ های فانتزی معمولاً از اکسیدان دوازده درصد استفاده می کنند.

در این بین علاوه بر انتخاب شماره مناسب با رنگ، آگاهی از کیفیت اکسیدان نیز اهمیت زیادی در جلوگیری از آسیب رسیدن به بافت و ریشه مو دارد. برای این منظور یکی از بهترین برندها اکسیدان استار 180 میلی لیتری است که از ترکیبات کاملاً گیاهی و ارگانیک تولید شده است.

از ویژگی های ممتاز این محصول می توانیم به وجود روغن زیتون و چای سبز در ترکیبات تولیدی آن اشاره کنیم. اکسیدان استار طبیعی ضمن تامین رنگ پذیری مو به واسطه داشتن روغن های گیاهی تقویت ریشه و پیاز مو را سبب می شود.

قیمت بهترین اکسیدان 180 میلی لیتری استار

قیمت بهترین اکسیدان 180 میلی لیتری استار قیمت اکسیدان استار متناسب با حجم بسته بندی آن همواره با تغییراتی همراه است. نمونه های 180 میلی لیتری برای رنگ کردن مو در خانه انتخاب مناسبی می باشد. البته باید خاطر نشان کنیم که نوسان قیمت مواد اولیه به ویژه مواد گیاهی در روند افزایشی قیمت ها بی تاثیر نیست. هزینه های تولیدی، قیمت تیوپ بسته بندی و دیگر عوامل کمی، افزایش یا کاهش قیمت این محصول را سبب می شود.

برای آگاهی از قیمت بهترین اکسیدان استار 180 میلی لیتری و امکان سفارش عمده آن برای فروشندگان، آگاهی از مراکز تامین عمده می تواند منجر به کاهش هزینه ها شود. با توجه به عرضه انواع اکسیدان در بازار سراسر کشور، شناخت شرکت های پخش اکسیدان استار درجه یک بهترین راهکار برای سفارشات عمده این محصول است.

برای این منظور و با هدف تامین بهترین نوع اکسیدان برند استار با قیمت رقابتی نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین بازار آنلاین اکسیدان و رنگ مو آماده ارسال این محصولات بدون نیاز به مراجعه حضوری برای خریداران عمده هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *