خرید ارزان اکسیدان مو خوب بازار داغ و پر رونقی دارد و این می تواند هر خریداری را مجذوب کند که با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کند چون در تمام دنیا مشتریان ترجیح می دهند به سراغ قیمت های ارزان کالا در حین حال باکیفیت بروند. اکسیدان ماده ای می باشد که با رنگ مو ترکیب می شود و نقش مهمی در رنگ گرفتن موها دارد و باعث می شود رنگ مو فعال شود.

   

خرید ارزان اکسیدان مو خوب

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو خوب

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو خوب

اکسیدان مو خوب می تواند به سلامتی موها کمک فراوانی کند چون می تواند سولفورهای مو را کاهش دهد و به سفت شدن موها کمک کند و باعث ثبات رنگ می شود و به داخل مو نفوذ می کند که این باعث می شود آمونیاک کوتیول مو جدا شود.

متنوع بودن این محصول باعث شده بازار داغ و پر رونقی داشته باشد به همین دلیل ما در زیر به آن ها اشاره ای کوتاه و گذرا می کنیم:

  • اکسیدان 3 درصد یا اکسیدان ولوم 10 یا شماره 5: این نمونه ضعیف ترین اکسیدان می باشد که برای رنگ های هایلایت، مش و در رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای تیره استفاده می شود.
  • اکسیدان 6 درصد یا اکسیدان ولوم 2 یا شماره 1 : از این مدل برای جلوگیری از سوختن موها با فویل در مش استفاده می شود، برای پوشش دادن تارهای سفید مو مناسب است، برای دکلره های ضعیف استفاده می شود تا رنگ در ساقه مو نفوذ کند.
  • اکسیدان 9 درصد یا اکسیدان ولوم یا اکسیدان شماره 2 : این محصول می تواند رنگ مو را باز کند و آن را روشن کند و یکی از پر طرفدارترین اکسیدان ها برای دکلره می باشد.
  • اکسیدان 12 درصد یا اکسیدان ولوم 40 درصد یا اکسیدان شماره 3: این نمونه توسط آرایشگران حرفه ای برای دکلره های قوی استفاده می شود و به دلیل این که خاصیت روشن کنندگی بالای دارد بیشتر در سوپر کالرها استفاده می شود.

 

مراکز فروش اکسیدان مو خوب

مراکز فروش اکسیدان مو خوب

مراکز فروش اکسیدان مو خوب تمام توان و تلاش خود را انجام می دهند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند، علاوه بر این تلاش می کند با عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول را با قیمت مناسبی در دسترس مشتریان بگذارند و همین باعث شده بازار اکسیدان رونق فراوانی داشته باشد.

در هنگام خرید این محصول آرایشی و بهداشتی باید به گزینه های زیر توجه شود:

  • کسانی که موهای سالمی دارند همیشه باید اکسیدان 9 درصد در هنگام دکلره و مش کردن استفاده کنند.
  • اگر موهای شما نازک رنگ شده است و می خواهید 3 درجه موی خود را روشن کنید باید از اکسیدان 9 درصد یا همان شماره 2 خرید کنید.
  • برای موهای ضخیم و تیره باید از اکسیدان درصد بالا استفاده کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *