بسیاری از خانم‌ها علاقه خاصی به رنگ کردن موهای خود دارند برای رنگ کردن مو سر نیاز به رنگ و اکسیدان دارید. اکسیدان ماده‌ای است که به وسیله خاصیت شیمیایی رنگدانه موی شما را تغییر می دهد رنگی که باید روی سر بگذارید را به خود می گیرد و برای رنگ کردن حتما به اکسیدان نیاز دارید. اکسیدان سیلا 9درصد یکی از بهترین اکسیدان های موجود در بازار می باشد که کمترین آسیب را روی موهای شما ایجاد می کند. خرید اکسیدان سیلان درصد در حجم ۱۲۰ میل برای یک بار رنگ کردن موهای سر شما کفایت می کند.

خرید اکسیدان سیلا 9درصد حجم 120 میل

نرمی مو با اکسیدان سیلا 9درصد

نرمی مو با اکسیدان سیلا 9درصد کاری که اکسیدان بر روی شما انجام می دهد این است که با تغییر در ساختار مو و رنگدانه های آن شماره آماده گذاشتن انواع رنگ ها می کند که کار روشن کنندگی بلوند کردن مو ها را بر عهده دارد. استفاده از اکسیدان ۹ درصد برای روشن کردن موهای شما بسیار مناسب است که کمترین آسیب را به همراه دارد در ساختار بسیاری از این اکسیدان ها مواد به کار رفته شده است که باعث نرمی مو می شود از خشک شکننده شدن موها جلوگیری می کند.

ممکن است با اکسیدان ۹ درصد نیاز به زمان بیشتری برای روشن کردن موها داشته باشید اما از این بابت مطمئن باشید که در آخر با موهای آسیب دیده مواجه نخواهید شد و این خود یک مزیت به شمار می رود رنگ موی دلخواه خود را نیز داشته باشید. در اکثر آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از اکسیدان ۹ درصد برای جلوگیری از آسیب به مو استفاده می شود. با خرید اکسیدان سیلا به راحتی می توانید در خانه برای خود رنگ موی جدید بگذارید رنگ موی شما را در مدت زمان دلخواه باز می کند رنگساژ مورد علاقه خود را روی موهای خود دکوپاژ کنید.

برای روشن تر شدن موهای تان هرگز از اکسیدان های قوی تر استفاده نکنید چون موجب زبر شدن و خرد شدن موهای شما می شود صدمه ای که اکسیدان های قوی روی موهای شما ایجاد می کند ممکن است تا مدتها آثار آن باقی بماند و قابل جبران نباشد از این رو ما اکسیدان سیلان درصد را به شما پیشنهاد می کنیم که نرمی مو های شما را حفظ میکند.

فروشنده اکسیدان سیلا 9درصد صادراتی

فروشنده اکسیدان سیلا 9درصد صادراتی در شرکت ها و کارخانه های تولید مواد آرایشی و بهداشتی از جمله تولید اکسیدان و انواع رنگ مو اکسیدان در درصد های مختلف تولید می شود که در بین انواع اکسیدان ها، فروش اکسیدان 9درصد از همه بیشتر است و بیشترین سازگاری را با پوست و موی شما دارد و در عین رنگ کردن مو احساس نرمی و لطافت موهای خود را حفظ خواهید کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *