رنگ موی لایف ، در واقع مواد اولیه آن از کشور ایتالیا تهیه شده و در قشم ایران، بسته بندی و توزیع می‌شود. در واقع رنگ مو لایف، یک رنگ دائم است که قدرت پوسانندگی بالایی برای موهای سفید دارد. همچنین با دارا بودن روغن هایی مانند آرگان، روغن جوجوبا، روغن هسته انگور باعث احیا و ترمیم موهای آسیب‌دیده می شود.

شرکت ها و نمایندگی های زیادی در ایران، پخش رنگ مو این برند را در سراسر کشور پوشش می‌دهند و رنگ موی لایف را در تمامی رنگ های موجود در کاتالوگ آن به خصوص رنگ مو لایف بلوند ۱۰۰ میل آن را، به دلیل خواستاران زیادی که دارد به صورت عمده و تکی در سراسر ایران برعهده دارند.

شرکت پخش رنگ مو لایف بلوند 100 میل

نکات مهم استفاده رنگ مو لایف بلوند

نکات مهم استفاده رنگ مو لایف بلوند رنگ ‌‌‌‌مو لایف بلوند به دلیل داشتن رنگدانه های قوی بسیار تاثیری فوری بر روی موها ایجاد می‌کند. همچنین بانوان با رنگ گردن موی خود تناسب درستی بین صورت و موی خود ایجاد کرد و زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت. رنگ موی برند لایف به دلیل داشتن کیفیت بالا و رنگ دهی موهای سفید طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

همچنین به دلیل استفاده از روغن های طبیعی در این رنگ مو باعث شده است که مو هنگام رنگ کردن آسیب ندیده و برعکس موهای آسیب دیده ترمیم واحیا شده و درخشش خاصی بعد ار رنگ کردن پیدا کنند.

رنگ مو های برند لایف در دو دسته دائم و موقت در بازار وجود دارد. در واقع رنگ موی موقت آن بدون نیاز به اکسیدان و به صورت اسپری روی موها زده شده و با آبکشی پاک می‌شوند. اما رنگ موی دائمی با ترکیب شدن با اکسیدان بر روی موها زده می شود و در مدت زمان مشخصی آبکشی می‌شود، و مو رنگ مورد نظر را به خود می گیرد و با آبکشی پاک نمی‌شود.

نکات مهم که در هنگام استفاده از رنگ مو لایف بلوند باید به آن دقت کنید تا به رنگ پایه مورد نظر برسید شامل موارد زیر است.

  • مقدار رنگ موی لایف بلوند و مقدار اکسیدان لایف باید به اندازه یکسان مخلوط شده تا رنگ دهی مناسبی داشته باشد.
  • در زمان استراحت رنگ مو بر روی مو از گرمای سشوار استفاده نشود. تا رنگدانه های قرمز مو‌فعال نشوند.
  • استفاده از روغن های طبیعی تقویت کننده مو با رنگ مو که باعث درخشندگی و احیای موهای آسیب دیده می شوند.
  • بعد از آبکشی موها از رنگ مولتیف بلوند، سعی شود تا ۴۸ ساعت از شستشوی موها با شامپو خودداری شود.

با دقت کردن به نکات گفته شده برای رنگ کردن مو در پایان شما رنگ موی دلخواه تان را خواهید داشت و همچنین در کنار آن موی شما سالم بدون آسیب و درخشنده خواهد بود.

لازم به ذکر است که رنگ موی لایف بلوند بدون آمونیاک بوده و همچنین دارای ترکیبات گیاهی می باشد که برای پوست سر و موها ضرری نداشته و باعث تقویت ریشه مو و رطوبت رسانی به ساقه مو می‌شود.

خرید کلی رنگ مو لایف بلوند

خرید کلی رنگ مو لایف بلوند بسته بندی و توزیع رنگ موی لایف بلوند درکارخانه های موجود در قشم توزیع و بسته بندی می شوند، این برند به دلیل کیفیت بالا، گیاهی بودن، و همچنین قیمت مناسب، مورد استقبال سالن دار ها، داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ قرار گرفته است.خریداران برای خرید رنگ بلوند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این برند می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنند، و یا با مراجعه به سایت های آنلاین نیز می توانند محصول مورد نظر خود را خرید و ثبت سفارش کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *