رنگ مو پروکسی از برندهای معتبر در بازار کشور است که کاتالوگ آن شامل انواع رنگ های طبیعی و فانتزی می شود. در این بین سوال مهم برای خریداران و مصرف کنندگان این محصول آن است که کدام شمار رنگ این برند قرمزی ندارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال و امکان خرید آنلاین  رنگ مو پروکسی عمده باکیفیت از این عمده فروشی آنلاین می توانید با ما همراه شوید. همچنین در پایان مقاله به بررسی نوسانات قیمت عمده انواع رنگ مو در بازار می پردازیم.

عمده فروشی رنگ مو پروکسی باکیفیت

کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟

کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟ اگر برای تهیه و خرید رنگ مو به بازار سری زده باشید با حجم زیادی از قوطی های بسته بندی با برندهای ایرانی و خارجی روبرو خواهید شد که انتخاب آنها برای شما امری چالش برانگیز است. کسانی که می خواهند از رنگ های بدون آمونیاک استفاده کنند و موهای آنها بعد از رنگ کردن به هیچ عنوان وز نشود باید به دنبال برندهای معتبر باشند.
یکی از بهترین انواع برندهای رنگ مو در بازار، پروکسی (PROXI) نام دارد. این محصول ساخت کشور آلمان و مورد تایید وزارت بهداشت است. اگر نگاهی اجمالی به کاتالوگ رنگ پروکسی بزنید با انواع رقم های طبیعی، دودی، زیتونی، شکلاتی، عسلی و رقم های فانتزی روبرو خواهید شد که همگی زیبایی خیره کننده ای دارند.
در گروه رنگ موی پروکسی، مدل هایی که با حروف M نشان داده شده اند به دلیل طبیعی بودن کمترین میزان قرمزی را دارند. به این معنی که کسانی که به دنبال رنگ های بدون تم قرمز هستند می توانند گروه M را انتخاب کنند. همچنین رنگ های دودی و زیتونی نیز از گروه های بدون ایجاد قرمزی بعد از رنگ ساژ هستند. توجه کنید که دکلره کردن مو و استفاده از شامپوهای ضد قرمزی تاثیر مهمی در کم کردن میزان قرمزی برخی از رنگ های قهوه ای مانند فندقی و نسکافه ای دارند.

قیمت عمده رنگ مو پروکسی در بازار تهران

قیمت عمده رنگ مو پروکسی در بازار تهران رنگ موی پروکسی شامل یک تیوپ 100 میلی لیتری بسته بندی شده است که به علت وجود روغن آرگان در ترکیبات آن، قابلیت نرم کنندگی مو و عدم ایجاد آسیب دیدگی بعد از رنگ زدن می شود. قیمت عمده فروش رنگ مو پروکسی اصل، وارداتی از کشور آلمان همواره با نوسانات زیادی همراه است. عوامل و فاکتورهای زیر می توانند در تعیین قیمت هر تیوپ این محصول تاثیر گذار باشند:

  • هزینه های وارداتی رنگ مو از آلمان
  • نوسانات نرخ ارز مبادلاتی
  • خرید رنگ مو به تنهایی یا همراه با اکسیدان مخصوص
  • قیمت روز انواع رنگ مو خارجی در بازار
  • حجم و تعداد سفارشات عمده

در این مرکز به علت عرضه مستقیم، قیمت رنگ مو پروکسی عمده به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر از بازار خواهد بود. کلیه سالن های آرایشی و فعالین بازار رنگ مو برای تهیه مستقیم این محصول از نمایندگی وارداتی می توانند با مشاوران فروش ما در ارتباط باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *