رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای رنگی بین شکلاتی و قهوه ای روشن است و انتخاب مناسبی برای کسانی است که می خواهند طراوت و شادابی از چهره آن ها نمایان باشد. تولید کننده ها پس از تولید محصول خود آن را در سایت های اینترنتی در معرض دید کاربران قرار می دهند و فروش ویژه این محصول را از درب کارخانه ها آغاز می کنند.

فروش ویژه رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای

روش استفاده رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای

روش استفاده رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای برای استفاده از رنگ مو، باید به روشن یا تیره بودن آن دقت کرد اگر بخواهیم موهایمان را رنگ روشن کنیم باید ابتدا با دکلره آن را به پایه ۸ برسانیم سپس رنگ نسکافه ای را همراه با رنگ شکلاتی ، رنگ کاراملی، واریاسیون و اکسیدان قاطی کرده و به مدت زمان لازم روی مو ها می گذاریم. اگر بخواهیم این موها کمی دودی باشند باید در آن از واریاسیون بنفش استفاده کرد.

روش دیگر استفاده از این رنگ مو ها زمانی است که ما ترجیح می دهیم مو هایمان تیره باشد و از دکلره استفاده نکنیم. در این روش رنگ را با اکسیدان و مقدار مورد نظر از رنگ شکلاتی قاطی می کنیم و بر روی مو ها میزنیم تا مو ها رنگ بگیرند.و پس از مدت زمان کافی آن را آب کشی می کنیم.

این رنگ مو را باید قبل از استفاده از مغازه های بهداشتی و سایت های معتبر خریداری کنید و در انتخاب این رنگ باید پارامتر های مخصوصی را در نظر داشت ابتدا باید رنگ مو مورد نظر را با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم انتخاب کرد رنگ نسکافه ای برای اکثر پوست ها استفاده می شود و برای رنگ چشم های قهوه ای و سبز کاربرد دارد. این رنگ نسکافه ای با همه جور آرایشی همخوانی دارد.

عرضه مستقیم رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای

عرضه مستقیم رنگ مو اینویتیشن سری نسکافه ای فروش رنگ نسکافه ای از درب کار خانه ها آغاز می شود و محصولات خود را با قیمت کارخانه ای به فروش عمده می رسانند و مغازه های لوازم آرایشی خرید عمده خود را انجام می دهند و آن را به قیمت بالاتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. اما می توان با خرید مستقیم از خود تولید کننده ها این واسطه ها را حذف کرد و کالا را با قیمت کم تهیه کرد.

عرضه رنگ اینویتیشن در سطح کشور توسط فروشگاه های لوازم آرایشی به راحتی صورت می گیرد و مشتری ها باید به روش سنتی خرید کرده و هرینه زیادی را پرداخت کنند و همچنین مدت زمانی را هم صرف این خرید کنند. اما با خرید از فروشگاه های اینترنتی، طریق سایت های معتبر، می توان خریدی راحت و ارزان را تجربه کرد و نیازی به حضور در محل خرید نمی باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *