رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ 6.5 در بازار چه قیمتی دارد؟ چگونه می توان انواع رنگ مو پرستیژ 6.5 را با قیمت مناسب تهیه کرد؟ آیا از ترکیب مواد تشکیل دهنده رنگ مو پرستیژ اطلاع دارید؟

رنگ مو مارک پرستیژ به دلیل ویژگی های خوبی که دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای مو های مختلف با ساختاری متفاوت باشد. این محصول دارای کم ترین میزان آمونیاک می باشد. به همین دلیل موها را در آسیب های احتمالی در اثر ترکیبات شیمیایی مواد سازنده رنگ ها محافظت می نماید.

رنگ مو پرستیژ

معرفی رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ، با توجه به ترکیبات غنی و مرغوبیت مواد اولیه ای که دارد، محصولی درجه یک در حفظ سلامتی و زیبایی مو می باشد.  این نوع رنگ مو قابلیت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارا می باشد. و به منافذ مو نفوذ کرده و رنگی با پایداری بسیار را ایجاد می کند.  وجود ویتامین های E و C در این رنگ مو، باعث نرمی ساقه موها شده و از گره خوردگی و وز شدن موها جلوگیری می کند. پس از استفاده از رنگ موی پرستیژ، موهایی لخت و زیبا خواهید داشت و از شانه کردن مو های خود لذت می برید. وجود پروتئین و کراتین در ترکیب اصلی رنگ مو پرستیژ، موهای شما را ترمیم کرده و بسیار درخشان تر و براق تر از قبل می کند.

رنگ مو پرستیژ

کاتالوگ رنگ مو پرستیژ 6.5

ماندگاری بالا و پوشانندگی کامل تار موهای سفید، از دیگر ویژگی های متمایز کننده و کلیدی رنگ مو پرستیژ به شمار می آید. همه این ویژگی ها توانسته انتظارات مصرف کنندگان و مشتریان خود را برآورده سازد. رنگ مو پرستیژ 6.5، حاوی مواد غنی کراتین، پروتئین و ویتامین ها است. با توجه پوشش دهی و دوام بالایی که دارد دارای طیف رنگی متنوعی می باشد که عبارتند از:

  • رنگ مشکی
  • رنگ قهوه ای خیلی تیره
  • رنگ قهوه ای تیره
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ قهوه ای روشن
  • رنگ بلوند تیره
  • رنگ بلوند
  • رنگ بلوند روشن
  • رنگ بلوند خیلی روشن
  • رنگ بلوند خیلی خیلی روشن

رنگ مو پرستیژ

قیمت انواع رنگ مو پرستیژ

رنگ مو پرستیژ به صورت کیت هایی که شامل تیوب با حجم ۶۰ میل و در ۸۰ طیف رنگی به صورت مستقیم با قیمت واقعی در نمایندگی های رسمی خود عرضه می شود. اما با وجود نمایندگی های معتبر فروش رنگ مو پرستیژ 6.5، شما می توانید به صورت غیرحضوری، سفارش خرید خود را از این رنگ مو به صورت آنلاین داده باشید. قیمت و چگونگی خرید بهترین رنگ مو پرستیژ 6.5 اورجینال، از نکات مهم قبل از خرید این رنگ مو می باشد.از آنجایی که مارک های تقلبی رنگ مو در بازارهای عرضه محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی امروزه نسبت به گذشته به فروش می رسند، دقت لازم در هنگام خرید از نمایندگی های فروش معتبر، بسیار مهم و قابل توجه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *