رنگ مو آیون پلکس یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار است که نسبت به انواع رنگ موی معمولی برتری و مزیت های حرفه ای دارد. در این مطلب می خواهیم علت کاربرد پلکس در این محصول بررسی کنیم. عده زیادی از کارشناسان آرایشی همواره تاکید دارند که از رنگ های پلکس شده استفاده شود. برای دانست جدیدترین اطلاعات درباره علت این امر با ما همراه شوید.

قیمت خرید رنگ مو آیون پلکس

کاربرد پلکس در رنگ مو

کاربرد پلکس در رنگ مو پلکس در رنگ مو به محصولی می گویند که با هدف جلوگیری از دمیج شدن یا همان سوختگی مو بعد از دکلره و جهت احیای موهای آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها در سالن های آرایشی پلکس تراپی بسیار رایج شده است که شامل سه قوطی و دو فاز است. در مرحله یا همان فاز اول یک قوطی حاوی مایع غیر چرب استفاده می شود و در فاز دوم 2 قوطی کرم احیا کننده به کار می گیرند.
با توجه به ویژگی ها و مزیت های این شیوه، برخی شرکت های تولید کننده رنگ مو از ترکیبات پلکس در تولیدات خود بهره می برند. یکی از بهترین محصولات موجود در بازار انواع رنگ مو آیون است که حاوی درصد قابل توجه ای پلکس بوده و کار صافی و احیای مو را انجام می دهد.
بنابراین می توان نتیجه گرفته که پلکس تراپی و استفاده همزمان آن در رنگ مو با هدف ایجاد یک رنگ حرفه ای همراه با احیاء و جلوگیری از سوختگی موی سر صورت می گیرد. برخی از مهمترین مزیت ها و کاربرد پلکس در رنگ مو آیون می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • حذف قرمزی مو از رنگ های طبیعی
  • غنی شده با ویتامین سی و آمونیاک زیر یک درصد
  • مناسب برای آبرسانی و حفاظت از مو بعد از رنگ کردن
  • ایجاد حالتی براق و شفاف بر روی بافت مو
  • ایجاد پوشش ترمیمی در حین رنگ کردن مو

عرضه مستقیم رنگ مو آیون پلکس

عرضه مستقیم رنگ مو آیون پلکس همانطور که می دانید رنگ مو آیو پلکس یک محصول وارداتی از کشور آلمان است که در بازار به صورت نمایندگی عمده، پخش و در اختیار خریداران قرار می گیرد. کاتالوگ این رنگ نشان دهنده تنوع بسیار بالای تولیدات رنگ آیون است که دست آرایشگران را برای ترکیب کردن رنگ ها کاملاً باز می گذارد.
از آنجایی که بسیاری از سالن های آرایشی به دنبال رنگ مو اصل آیون هستند و امکان تهیه آن در تمامی فروشگاه ها وجود ندارد، نمایندگان فروش ما به صورت آنلاین اقدام به عرضه عمده این محصول نموده اند.
اطمینان از اصل بودن و قیمت ارزان خرید رنگ مو آیون پلکس، در کنار عرضه غیر حضوری با کمترین هزینه ها از مزیت های خرید عمده و سفارش آنلاین این محصول و دیگر برندهای معتبر از طریق این مرکز پخش هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *