اگر به دنبال خرید رنگ مو عمده ، خاص و بی نظیر هستید، حتما مطالب را به دقت مطالعه فرمایید. رنگ‌ موی استار یکی از برترین برند های رنگ‌ مو باشد که می خواهیم در مورد انواع فرمول رنگ مو نسکافه ای استار برایتان بگوییم و همچنین لازم‌ به ذکر است که بدانید قیمت عمده رنگ موی نسکافه ای استار، بسیار مناسب است، در شرایطی که این رنگ‌ مو به هیچ عنوان به مو ها آسیب نمی رساند و همچنین‌ رنگ‌های زیبا، حاصل کار با رنگ استار می باشد.

قیمت عمده رنگ مو نسکافه ای استار

فرمول رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

فرمول رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره به طور کلی رنگ نسکافه ای در انواع تیره و روشن‌ وجود دارد و هر یک دارای فرمول های متنوع و خاصی هستند و به رنگ‌ پایه مو نیز بستگی دارد که چه رنگی باشد و آیا دارای رنگدانه های قرمز و نارنجی هست یا خیر.

به طور کلی رنگ نسکافه ای را با رنگ‌ دودی ترکیب می کنند تا رنگی زیبا حاصل آن شود.

اما در صورتی که موهایی با رنگ طبیعی و رنگ‌ نشده دارید و قصد دارید رنگ‌ نسکافه ای خوش رنگی بدون دکرله داشته باشید می توانید از ترکیب رنگ نسکافه ای روشن، رنگ‌ زیتونی و رنگ دودی و واریاسیون بنفش و نقره ای و همچنین اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید و نتیجه ای ترکیب رنگ نسکافه ای فوق العاده زیبا و خوش رنگی خواهد شد.

به طور کلی می توان از بسیاری از فرمول ها و ترکیبات برای رنگ‌ مو نسکافه ای استفاده کرد و با کمی، کم و زیاد کردن ترکیبات می توان رنگ‌ را به حالت روشن و یا تیره تغییر داد.

رنگ‌ موی نسکافه ای‌ یکی از پرطرفدار ترین رنگ‌ مو است که هم جوانان و هم میانسالان از آن استفاده می کنند و می توان گفت جزو معدود رنگ‌هایی است که بدون دکلره نیز می تواند روشن باشد و می توان این رنگ‌ را به چند دسته تقسیم‌ کرد و خیلی راحت آن را تیره و روشن کرد و تمام تناژ های حاصل از این رنگ بسیار خاص و زیبا هستند.

تامین کننده رنگ مو نسکافه ای استار

تامین کننده رنگ مو نسکافه ای استار اگر به دنبال رنگ‌ مویی مناسب و ماندگار هستید باید به عرضتان برسانیم که ما تامین کننده رنگ‌ مو نسکافه ای استار در ایران هستیم و این محصول با کیفیت را به سر تا سر کشور عرضه می کنیم.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه فروش و قیمت رنگ‌ مو نسکافه ای استار، فقط به صورت عمده، به وب سایت ما مراجعه فرمایید و یا در صورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و رنگ مویی با کیفیت و با دوام را با مناسب ترین قیمت در بازار، خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *