رنگ موهای ایرانی

بهترین مارک رنگ مو ایرانی متعلق به کدام شرکت است؟ یک رنگ موی خوب باید دارای چه ویژگی منحصر به فرد باشد؟ برای خرید عمده بهترین مدل رنگ مو به شیوه اینترنتی باید چه کار کرد؟
آرایش موها با استفاده از انواع مدل و رنگ موهاست که به زیبایی پدید می آید. هرچه رنگ مو قشنگ تر باشد بالطبع در جوانی چهره فرد نقش اساسی را بازی میکند. به همین دلیل است که خانمها برای خرید  رنگ مو

برای خرید انواع رنگ مو کلیک کنید.

همیشه وسواس به خرج میدهند و غالبا نیز به سمت انواع رنگ های ترکیبی جذب میشوند. حسن خوب رنگ موهای ترکیبی این است که از هر مدل رنگ، یک تناژ دلنشین را در خود دارد که آنرا به زیبایی به رخ بکشد؛ علاوه بر این در رنگ موهای ترکیبی، میتوان در مقدار مصرف هر تیوپ رنگ نیز به نحو عالی صرفه جویی نمود، یعنی کاری که بیشتر آرایشگران حرفه ای انجام میدهند!قبل از نوشتن لیست رنگ موهای ایرانی ابتدا با پایه های رنگی مو آشنا شوید

لیست رنگ موهای ایرانی | خرید بهترین مارک رنگ مو ایرانی

بهترین مارک رنگ موی ایرانی

به دلیل آنکه تنوع در مارک و رنگ مو بسیار زیاد است انتخاب و خرید را کمی مشکل می سازد و عده ای از بانوان را دچار اشتباه میکند که بالاخره کدام مارک رنگ مو بهتر است؟
برای خرید رنگ مو یک نکته کلی وجود دارد که خوب است آنرا به یاد بسپارید، اینکه رنگ موی انتخابی از درصد آمونیاک کمتری برخوردار بوده و مواد کراتینه بیشتری را در خود گنجانده باشد!
در بین مارکهای خوب رنگ مو ایرانی میتوان به استار، پرستیژ، اکتای، آرکو و… اشاره نمود.

انواع پایه های رنگی:

رنگ ها، پایه های ده گانه دارند. عمق رنگ در واقع همان پایه رنگ است که برای رنگ آمیزی باید به ان توجه کرد. تن مو، سایه ای است که روی تار مو شما منعکس می شود و تیرگی و روشنی را مشخص می کند. این پایه رنگی از تیره  به روشن عبارتند از :‌

مشکی که تیره ترین رنگ است- قهوه ای تیره – قهوه ای متوسط – قهوه ای روشن – قهوه  های بسیار روشن – بلوند تیره – بلوند نیمه روشن – بلوند روشن – بلوند بسیار روشن ۰ بلوند بسیار روشن پلاتینه.

در خواندن پایه رنگ روی کاتالوگ  و جعبه ها به این موضوع توجه کنید که اسم شماره رنگ، سمت راست  ممیز و پایه رنگی، سمت چپ قرار می گیرد. مثلا A۶ بلوند تیره  خاکستری  است.

لیست رنگ موهای ایرانی

لیست رنگ موهای ایرانیانواع رنگ موهای ایرانی و خارجی:

  • رنگ موی آتوسا
  • رنگ موی فیتو (گیاهی)
  • رنگ موی ام کالر
  • رنگ موی ایرانی مارال
  • رنگ موی ایرانی پادینا
  • رنگ موی اوکیا
  • رنگ موی پرستیژ
  • رنگ موی موژینو
  • رنگ موی مدیا
  • رنگ موی لوپینا
  • رنگ موی بیول
  • رنگ موی بلگا
  • رنگ موی آلبورا
  • رنگ موی اوکیا
  • رنگ موی دوبینا
  • رنگ موی کمند
  • رنگ موی ترام کالر
  • رنگ موی اورآل
  • رنگ موی دو پیر
  • رنگ موی بیوداکس
  • رنگ موی جوو
  • رنگ موی بدون آمونیاک گپ
  • رنگ موی گپ

قیمت انواع رنگ موی ایرانی

قیمت انواع رنگ موی ایرانیرنگ مو یکی از مهم ترین عامل زیبای بر روی زنان و مردان است که در طیف رنگی بسیار زیادی تولید می شود. خرید و فروش انواع رنگ مو با برندهای معتبر صورت می گیرد. تولیدکنندگان رنگ مو در داخل کشور می کوشند تا رنگ مویی با کیفیت بالا و درجه یک تولید کنند تا نیاز به واردات این محصول را کاهش دهند و تا امروزه در این راه موفق بوده اند.رنگ مو از مهم ترین محصولاتی است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل توجه به این محصول را می توان ایجاد تغییرات بارز در رنگ مو و هم چنینتغییر در چهره دانست.

لازم به ذکر می باشد که در زمینه فروش رنگ مو، برند های متفاوتی مطرح می باشند
که از جمله آن ها می توان برند آتوسا , اوکیا, بیول ,دوپیر و اورآل را نام بردکه هر کدام بسته به نوع برند,طیف رنگی,

وزن تیوپ و ….قیمت های متفاوتی دارند مثلا قیمت رنگ موی اوکیا بین 22000تا 55000 تومان متغییر است

یا قیمت رنگ موی بیول (ابرو ,مو) که از 15000 تا 40000 تومان متغییر است و یا قیمت رنگ موی اورآل از 30000 تا 90000 تومان است و قیمت رنگ مو جوو  بسته به کیفیت و جنس و وزن آن قیمتی بین7000 تا 50000 تومان دارد خرید رنگ موی دوپیر  از 25000 شروع وتا 65000 ادامه دارد اما خرید عمده رنگ مو برای کسانی که قصد فروش آن را دارند به صرفه است

تفاوت های رنگ مو

تفاوت های رنگ موهمانطور که می دانید رنگ موها به دو بخش گیاهی و شیمیایی تقسیم بندی می شوند که هر یک قابلیت پوشاندن موهای مختلف از جمله تارهای سفیدرنگ را دارا می باشند.مورد گیاهی بهتر از موارد شیمیایی است بخصوص برای بانوان باردار .شما می توانید از نوع گیاهی برای رنگ آمیزی و   حفظ بیش تر رنگ روی تار های سفید رنگ به منظور جلوگیری از آسیب به تار های مو توصیه می شود. شما می توانید از نوع گیاهی برای رنگ آمیزی و هایلات به خوبی استفاده کنید.

استفاده از جوشانده آقطی برای ایجاد نوع گیاهی جهت رنگ آمیز مو توصیه می شود. عصار  آقطی را می توانید بجوشانید و پس از ولرم  شدن، روی مو ها ریخته و سر خود را ماساژ دهید و اجازه بدهید تا این ماده طبیعی بر روی مو های شما نفوذ کند. این کار نیم ساعت به طول می انجامد. استفاده از تنباکو هم برای رنگ آمیزی  مو ها به رنگ مشکی یا قهوه ای  توصیه  می شود. استفاده از عصاره گل  ریواس و بابونه برای رنگ کردن تار های سفید رنگ توصیه می شود. گاها دیده شده است که برخی از بانوان از عصاره گل شقایق هم برای رنگ کردن مو استفاده می کنند. رز ماری  هم گزینه دیگری برای رنگ کردن مو با رنگ های طبیعی است.

بهترین رنگ موی گیاهی را می توان مدل های COLOR NATURALIZE GARNIE دانست که از مواد طبیعی غنی سازی شده و مواد شیمیایی کمی در فرمولاسیون آن به کار رفته است و البته دو ماه نیز ماندگاری و دوام روی تار های مو دارد.  محصولاتی که از فرمولاسیون گیاهی استفاده می کنند، اگر تغذیه رسان خوبی برای  تار ها باشند، استحکام آن ها را در دراز مدت حفظ کرده و برای سلامت شما نیز  مفید خواهد بود.شی باتر، روغن زیتون و آووکادو، اگر در فرمولاسیون محصولات گیاهی باشد، سبب تغذیه تار ها شده و محصولات کالر نچرالایز معمولا ترکیبی از این عصاره ها را دارا می باشند. روغن زیتون در محصولات گیاهی، اکسیر عالی بوده که اسید اولئیک و ویتامین E برای تغذیه تار ها را دارد. عصاره های آوودکادو نیز در محصولات گیاهی، ویتامین A-E که برای شادابی و درخشندگی تار ها مناسب خواهد بود.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی کدام است؟

اگر شما پوست گندمی دارید و به دنبال رنگ مویی هستید که حالت طبیعی صورت شما را حفظ کند بهتر است از رنگ مو هایی استفاده کنید که تناژ سبز درون پوست شما را به خوبی خنثی کند. رنگ های طلایی و قرمز که با نام رنگ های سری G و R  شناخته می شوند برای افراد با رنگ پوست گرم و گندمی بسیار مناسب تر هستند.اگر تن پوست شما گرم و گندمی است و چشم های قهوه ای دارید بهترین رنگ مو برای مو های شما رنگ قهوه ای طلایی و قهوه ای مایل به قرمز و بلوطی است.رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای افراد با رنگ پوست گندمی نیستند. و اگر شما تمایل دارید که از رنگ های طلایی استفاده کنید باید رنگ طلایی را با درجه روشن بر روی موهای خود نزنید زیرا این رنگ ممکن است برای پوست های گندمی نارنجی در بیاید. رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و هم چنین رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون بسیار مناسب هستند.

بهترین مارک رنگ موی شرابی:بهترین برند رنگ مو، رنگ مویی که تا مدت زیادی شفافیت و تازگی را روی موهای رنگ شده نشان دهد، از رنگ کردنهای مکرر مو جلوگیری خواهد کرد.

از این نظر، شاید بهترین برند رنگ مو به خصوص برای کسانی که موهای خود را خودشان در خانه رنگ می‌ کنند، رنگ موهای  کالرنچرالز گارنیه باشد؛ بهترین مارک رنگ موی طبیعی که با مواد طبیعی غنی شده و با کمترین میزان مواد شیمیایی تا 8 هفته روی موها ماندگار خواهدبود.

آموزش ترکیب رنگ مو

آموزش ترکیب رنگ مو

برای رنگ کردن مو، تنها انتخاب رنگ مویی مناسب کافی نیست، بلکه چگونگی ترکیب آن نیز اهمیت دارد. اگر می خواهید خودتان در خانه موهایتان را رنگ کنید، به نکات آموزشی ترکیب رنگ مو که در ادامه برایتان آورده ایم، دقت کنید.

1. برای مخلوط کردن رنگ هایتان، شما به یک کاسه شیشه ای یا پلاستیکی نیاز دارید. از کاسه های فلزی خودداری کنید زیرا ممکن است بر اثر ترکیب با رنگ واکنش شیمیایی نشان دهد.

2. بهتر است که زیر کاسه رنگ تان پارچه ای بگذارید تا از رنگی شدن آن جلوگیری شود. اگر پارچه کهنه ندارید، می توانید از پارچه های تیره رنگ استفاده کنید تا در صورت رنگی شدن به چشم نیاید.

3. برای ترکیب رنگ بهتر است که از شت های پلاستیکی استفاده کنید. دور شت های فلزی را خط بکشید زیرا ممکن است که در ترکیب با رنگ، واکنش شیمیایی نشان دهد.

4. اگر رنگ مویی که می خرید شامل پکیج کامل رنگ و اکسیدان است، بدانید که نسبت آنها نیز درست تعیین شده اما اگر اکسیدان را جدا می خرید، باید در نسبت استفاده از آن به رنگ دقت کنید.

5. معمولا نسبت استفاده از رنگ مو و اکسیدان 1 به 1 یا 1 به 2 است اما بهتر است که قبل از مخلوط کردن این دو، دستور العمل ترکیب آنها را از روی تیوپ بخوانید.

6. اگر به دنبال رنگی هستید که در بازار موجود نیست، می توانید از رنگ های ترکیبی استفاده کنید.

7. رنگ های مکمل، مانند رنگ قرمز و رنگ قهوه ای، به خوبی با هم ترکیب می شوند. اما ترکیب رنگ های متضاد مانند مشکی و بلوند چیز خوبی از آب در نمی آید.

8. دو رنگی که می خواهید با هم مخلوط کنید باید از یک برند باشند. در این صورت به خوبی با هم مخلوط می شوند. در واقع رنگ هایی که با هم ترکیب می کنید باید پروسه زمان یکسانی داشته باشند، بنابراین قبل از این که دو رنگ متفاوت را با هم ترکیب کنید به میزان زمانی که هر کدام از آنها نیاز دارند تا عکس العمل نشان دهند، توجه کنید.

9. حواس تان باشد که شماره های بالاتر، موهای شما را روشن تر خواهند کرد. به عنوان مثال رنگ موی شماره 9 روشن تر از شماره 8 است.

10. هنگام ترکیب کردن رنگ ها، دقت کنید که اندازه دو رنگی که می خواهید مخلوط کنید یکسان باشد. در این صورت اگر بخواهید که بعدها ریشه موهایتان را کنید، خیلی راحت تر می توانید همان رنگ را درست کنید.

11. اگر می خواهید که مقدار یکی از رنگ ها بیشتر از دیگری باشد، بهتر است که نسبت آنها را یک جا یادداشت کنید.

12. ابتدا 2 رنگ دلخواه تان را با هم مخلوط کنید، سپس اکسیدان را به آن اضافه کنید.

13. مخلوط این مواد را آنقدر هم بزنید تا کاملا صاف و یکدست شوند.

14. هر چه مو ضخیم تر و تیره تر باشد، باید از اکسیدان درصد بالایی استفاده شود.

15. اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد برای موهایی که می خواهند تنها یک درجه روشن شود، پیشنهاد می شود و اکسیدان ۱۲ درصدی برای روشن کردن ۴ تا ۵ درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که رنگ و اکسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند و باید از ترکیب هر دو استفاده کرد.

16. باید به این نکته توجه داشت که رنگ و اکسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس، پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اکسیدان و رنگ موی مناسب می تواند ما را به رنگ دلخواه نزدیک کند

فروشنده برندهای معتبر رنگ مو در کشور

فروشنده برندهای معتبر رنگ مو در کشور

فروش رنگ موی آلبورا در حال حاضر از چه طریقی صورت می گیرد؟ به نظر شما مهمترین دلیل رونق خرید این محصول در نمایندگی ها چه می باشد؟ آیا از قیمت عرضه این رنگ مو در تهران و دیگر شهر های کشور اطلاع دارید؟

رنگ مو به عنوان یکی از مهم‌ ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در حال حاضر توسط شرکت ها و برند های متعددی روانه بازار شده است.
در این بین کیفیت و مرغوبیت از جمله مهم ترین موارد در نگاه مشتریان می‌ باشد.
از طرفی لازم است شرکت های تولیدی این محصول، اقدام به ارائه رنگ مو با قیمت مناسب کنند تا مشتریان رضایت کامل داشته باشند. از این رو این فروشنده ها اقدام به فروش برندهای معتبر داخلی و خارجی می کنند تا بتوانند در آمد خوبی از فروش این برند ها داشته باشند.

خرید جدید ترین رنگ موی ایرانی

خرید جدید ترین رنگ موی ایرانییکی از رنگ موهای محبوب سال های اخیر، نسکافه ای با  درجه رنگ روشن و تیره است. برای تثبیت کردن رنگ نسکافه  ای حتما از شامپو های تثبیت کننده و نرم کننده استفاده کنید. برای درست کردن رنگ نسکافه ای بهتر است که از دو سوم تیوپ بلوند شکلاتی متوسط و یک سوم تیوپ  کاراملی استفاده کنید. آن ها را با اکسیدان نمره ۱ مخلوط کرده و دکلره پایه هشت  را در نظر داشته باشید.

رنگ عسلی برای صورت هایی که روشن هستند و نه تیره و سبزه، گزینه خوبی است. رنگ عسلی را می توان به نوعی رنگ بلوند تیره هم در نظر داشت. اگر رنگ مو بلوند و روشن خود را بخواهید کمی تیره  کنید، رنگ عسلی انتخاب مطلوبی برای شما خواهد بود. البته باید دقت کنید که رنگ مو شما باید به  پایه رنگ موهای  طبیعی شما برسد و این کاری دشوار است. نحوه صحیح رنگ کردن مو نیز اهمیت زیادی دارد که باید به آن دقت کرد.کاراملی، گزینه بانوان مشکل پسند است. ترکیبی از رنگ موهای مختلف بوده  و برای بانوانی که پوست سبزه دارند عالی است. این مدل هم مانند فندقی و بلوطی، فرمولاسیون ترکیبی دارد.بعضا ترکیبی از رنگ های مو که در بالا گفتیم هم طرحی فاخر  را به ارمغان می آورد که در زیبا تر شدن چهره بانوان جوان موثر است. مثلا در عکس  زیر، ترکیبی از رنگ  شکلاتی، نسکافه  ای و کاراملی را شاهد هستیم.توجه داشته باشید که رنگ قهوه ای خیلی تیره (VERY DARK BROWN)، رنگ قهوه ای تیره (DARK BROWN)، رنگ قهوه ای متوسط (MEDIUM BROWN)، رنگ قهوه ای روشن (LIGHT BROWN)، رنگ بلوند تیره (DARK BLOND)، رنگ بلوند روشن (LIGHT BLOND)، رنگ بلوند خیلی روشن (VERY LIGHT BLOND) و رنگ مو بلوند پلاتینه (PALTINIUM BLOON HAIRSTYLE) از جمله رنگ های محبوب بانوان لاکچری گرد است.

پرطرف دار ترین رنگ مو چیست ؟

پرطرف دار ترین رنگ مو چیست ؟

رنگ مو یکی از مهم ترین ابزارها برای آرایش به خصوص در میان بانوان است که علاقمند به ست کردن رنگ مو با استایل های کژوال و مجلسی خود هستند. رنگ مو ، محصولی شیمیایی است و مثل عطر و ادکلن و محصولات آرایشی مثل رژ لب و پرایمر و کانسیلر و کرم پودر، می تواند در صورت انتخاب گزینه های بی کیفیت و تقلبی، مشکلات پوست و مو را برای مصرف کننده به ارمغان آورد. در بازار، انواع و اقسام برند رنگ مو ایرانی و خارجی وجود دارد و جدیدا نیز رنگ مو گیاهی، مخاطبان زیادی پیدا کرده  است.

پر واضح است که رنگ مو ، یکی از ابزار های همیشگی و مهم در آرایش بانوان بوده و برای تنوع و زیبایی چهره، استفاده زیادی دارد. گاها با ان می توان پوست هایی که تناژ رنگ تیره دارند، روشن تر به نمایش گذاشت و استایل های معمولی را جذاب تر کرد. در زمان های قدیم، رنگ های طبیعی برای رنگ کردن مو استفاده می شد مثل حنا. اما در عصر جدید، رنگ های شیمیایی با طیف های مختلف  تیره تا روشن و در رنگ بندی گوناگون، در  اختیار مشتریان بوده و به همین خاطر، انتخاب رنگ مو خوب مثل انتخاب اکسسوری خوب و لباس خوب و ادکلن خوب، کار آسانی نیست.نکته ای که باید در انتخاب رنگ مو به آن توجه کنید، تناسبی است که باید بین اندام، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی مو خود برقرار کنید. در واقع انتخاب یک رنگ مو شایسته، به این فاکتور ها مرتبط است و بدون در نظر گرفتن آن، مو های رنگ شده شما، جذابیت لازم را نخواهد داشت.

رنگ مو زنانه نسکافه ای، کاراملی، عسلی و مشکی، از جمله رنگ های مو محبوب در میان بانوان جوان است که در طراحی استایل سلبریتی ها نیز شاهد هستیم.در سال های اخیر برای کسانی که حوصله کوتاه کردن مو را ندارند و همواره علاقمند به تنوع در استایل خود هستند، توصیه می شود که از هایلایت مو استفاده کنند که تنوع زیادی دارد. در هایلایت مو نیز هم چون رنگ کردن، باید به رنگ مو پایه طبیعی خود توجه کنید. هلایلایت باید متناسب با رنگ مو اولیه باشد تا تغییر زیادی در چهره ایجاد نکند. هایلایت بنفش با رنگ مو مشکی و بلوند و هایلایت های هلویی و بنفش، از جمله روش هایی برای داشتن مو های زیبا و خوش رنگ است.

رنگ روی کاتالوگ ها با آن چه شما در ذهن دارید که به محض اجرا روی تار ها مو شما شکل بگیرد، خیلی تفاوت دارد. رنگ های روی کاتالوگ ها و جعبه ها ، همه تار های مو دکلره شده بوده و انتظار نداشته باشید که تار مو شما با پایه رنگ متفاوت با مدلی که روی کاتالوگ وجود دارد، تشابه رنگ قطعی داشته  باشد. بنابراین اگر همان تناژ رنگ مد نظر شما است باید چند مرحله دکلره شدن حرفه ای را انجام دهید. اگر مو های شما تار سفید زیادی دارد، رفله  رنگی که انتخاب می کنند نزدیک به رنگ مورد نظر کاتالوگ است.

وارد کننده مدل های متنوع رنگ مو به کشور

وارد کننده مدل های متنوع رنگ مو به کشورکاتالوگ رنگ مو ترکیبی:

کاتالوگ رنگ موی  به شما کمک میکنه با تنوع رنگی، رنگ موهای  آشنا شوید، تنها کافیه دسته رنگ موی خود را انتخاب کنید و تنوع دسته رنگ موی موردنظر خود را مشاهده کنید. مثلا

کاتالوگ رنگ مو پرستیژ :

رنگ موی پرستیژ، دارای کراتین، پروتئین و ویتامین C است و پوشش و دوام قابل قبولی دارد.رنگ موی پرستیژ، محصول ایران است.

کاتالوگ رنگ موی بیوداکس :

رنگ موی حرفه ای بیوداکس با طیف رنگی بی نهایت ,حاوی روغن آرگان ,کراتینین و آووکادو فرموله شده

کاتالوگ رنگ موی ترام کالر : 

حاوی روغن آرگان ,کراتینین ,تثبیت کننده مو

کاتالوگ رنگ موی بیول:

رنگ موی بیول، با فرمولاسیون آلمانی در ایران تولید می شود.این رنگ مو، حاوی ویتامین C، ویتامین B5، روغن بادام، کنجد، فندق، سبوس برنج و کراتین است که هرکدام از این مواد، در سلامت موها و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن موثر است.

فروش آنلاین رنگ مو

فروش آنلاین رنگ موبهترین و مرغوب ترین نوع رنگ مو را از طریق نمایندگی فعال و مجاز و همچنین از طریق فروشگاهها و سایت های آنلاین می توان تهیه کرد 
فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا ,بازار رنگ مو , شرکت سهند کالا  و …. به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رسانند و ما می توانیم به راحتی هر رنگ مویی که خواستیم را در زمان اندک با بهترین کیفیت و برند و هزینه کمتر تهیه کنیم .

برندهای برتر رنگ مو و لوازم آرایشی در بازار ایران

برندهای برتر رنگ مو و لوازم آرایشی در بازار ایرانبهترین مارک رنگ مو ترکیبی:

ویژگی های رنگ مو عبارتند از:

  • رنگ موی با ماندگاری بالاست.
  • رنگ موی با شفافیت بالا
  • رنگ موی حاوی مواد مغذی و طبیعی
  • میزان نسبت رنگ مو با اکسیدان
  • رنگ موی به صرفه
    بهترین برندهای محصولات آرایشی:
  • کلینیکClinique
  • MAC
  • مایبیلینMaybelline
  • اربان دیکیUrban Decay
  • اوریفلیمOriflame
  • کاور گرل Cover Girl
  • آون Avon
  • رولون Revlon
  • اتود Etude
  • لوریل گروپ L’Oreal Group

فروشنده بهترین برند های رنگ مو ایرانی و خارجی

فروشنده بهترین برند های رنگ مو ایرانی و خارجی

می توان گفت در نمایندگی بهترین محصولات رنگ مو و همچنین مناسب ترین قیمت عمده رنگ مو جوو را می توان جستجو کرد. در این بازار انواع رنگ موهای برندهای معتبر و لوازم آرایشی موجود هستند. لازم است تعدادی را نام ببریم:

  • رنگ مو جدید مدیا
  • مارک یکتا رنگ مو
  • رنگ موی لورینت
  • مارک رنگ موی مارال
  • رنگ موی ساری
  • انواع رنگ مو جوو
  • رنگ موی بیس کالر
  • رنگ موی برند پرستیز
  • بهترین رنگ موهای پادینا
  • رنگ موی برند و جدید بلوند
  • رنگ موی شرکت آلبورا
  • رنگ موی برند آنیکا

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی سالم و استاندارد تضمین کننده سلامتی و جذابیت فرد می باشد. به همین دلیل استفاده از رنگ موی مرغوب و درجه یک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع محصولات مرغوب آرایشی و زیبایی مو و پوست را می توانید از طریق پخش کننده های مجاز آن به صورت عمده خریداری کنید.

بزرگترین کشورهای تولید کننده رنگ مو و لوازم آرایشی

بزرگترین کشورهای تولید کننده رنگ مو و لوازم آرایشی بسیاری از برندهای معروف آرایشی علاوه بر واحدهای فروش بسیاری از واحدهای تولیدی و تحقیقاتی خود را نیز به کشورهایی مانند چین منتقل کرده‌اند.

در بین 20 شرکت بزرگ آرایشی جهان هشت شرکت آمریکایی، سه شرکت ژاپنی، سه شرکت فرانسوی و دو شرکت آلمانی بوده و بریتانیا، برزیل، سوئد و کره‌جنوبی نیز هر یک صاحب یک شرکت هستند.

فهرست 20 شرکت آرایشی و بهداشتی بزرگ جهان برپایه آمار فروش سال 2010 آنها به شرح زیر است:

شركتكشورفروش
پروتکتر&گمبلآمریکا28.2 میلیارد دلار
لورآلفرانسه25.8 میلیارد دلار
یونیلیوربریتانیا18.2 میلیارد دلار
استه لادرآمریکا8.8 میلیارد دلار
شیسیدوژاپن8 میلیارد دلار
آوونآمریکا7.7 میلیارد دلار
جانسون&جانسونآمریکا7.2 میلیارد دلار
بیرسدورفآلمان7 میلیارد دلار
کائوژاپن6.4 میلیارد دلار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *