اکسیدان یکی از اصلی ترین مواد برای رنگ گذاشتن مو ها می باشد که امروزه استفاده های زیادی از آن در داخل آرایشگاه های مردانه و به خصوص زنانه می شود.که به راحتی موهای شما رنگ میشود و برای افرادی که موهای سفید دارن میتواند بسیار عالی باشد و جوانی و  شادابی را به شما هدیه شود  شما می توانید در مراکز پخش عمده اکسیدان به قیمت روز آن را تهیه نمایید و قیمت اکسیدان عمده بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد و برای مصارف بالا بهتر است.

پخش عمده اکسیدان به قیمت روز

چند نوع اکسیدان وجود دارد؟

چند نوع اکسیدان وجود دارد؟ چندین اکسیدان در بازار وجود دارد که با برند ها و درصد های مختلف می توانید آن ها را در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی تهیه نمایید.  اکسیدان ها را می توان به چهار دسته تقسیم کرد که هر کدام کارایی خاصی دارد.اکسیدان ها معمولا از نظر برند و نوع درصد با یک دیگر متفاوت اند.

اکسیدان ها به ترتیب: 3%، 6%، 9%، 12%، می باشند. اکسیدان 3% معمولا برای رنگ های تیره و مش و هایلایت ها و رنگ ابرو ها استفاده می شود. زیرا اکسیدان 3% باعث ماندگاری بیشتر رنگ بر روی مو ها می شود. اکسیدان 6% معمولا برای افرادی که مو های آسیب دیده و سفید دارند استفاده می شود تا خطر سوختن مو ها را کاهش دهد. اکسیدان 9% جز پر طرفدار ترین نوع اکسیدان های موجود در بازار می باشد که اکثریت آرایشگران برای باز کردن رنگ مو و دکلره های پر و یک دست از آن استفاده می کنند. زیرا این اکسیدان قابلیت باز کردن بالایی در رنگ دارد. و اما اکسیدان های 12% که معمولا در آرایشگاه های درجه یک و کار بلد دیده می شود، زیرا قدرت روشن کنندگی بالایی دارد و نا بلدی در دکلره کردن ممکن به موی مشتری آسیب برساند و یا باعث سوختگی موها شود.

البته نا گفته نماند که استفاده از اکسیدان بسته به نوع و جنس موهای شما دارد و شما باید بدانید که برای جنس موهای شما چه اکسیدانی مناسب تر می باشد. 

قیمت روز اکسیدان حاوی نرم کننده عمده

قیمت روز اکسیدان حاوی نرم کننده عمده قیمت روز اکسیدان بسته به نوع برند و مواد به کار برده که حاوی نرم کننده می باشد که شما می توانید با مراجعه کردن به سایت های معتبر و رسمی ما از قیمت های روز مطلع شوید و در صورت تمایل از این اکسیدان ها به صورت عمده خریداری کنید.

شما برای خرید عمده اکسیدان که حاوی نرم کننده می باشد باید به شعبه و مراکز پخش این محصول مراجعه کنید تا بتوانید اکسیدان حاوی نرم کننده را به صورت عمده و با قیمت های روز خریداری کنید تا مورد سو استفاده سود جویان و متقلبین این کالا نشوید. این کالا دارای مهر تاییدیه وزارت بهداشت را دارا می باشد و در صورت نبود این علامت از خرید آن امتناع کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *