اينکه شما داراي موهایی خوش‌رنگ و زیبا باشيد حق شماست و همین امر سبب شده انتخاب رنگ مناسب برای مو اهمیت زیادی داشته باشد. یکی از بهترين کارهایی که شما ميتوانيد هنگام رنگ کردن موها باید انجام دهید انتخاب اکسیدان مناسب است.

اکسیدان 1 لیتری مرلین یکی از بهترین محصولات اکسیدان است که در کشور هم به شهرت خود رسیده است. این محصول با تمام خاصیتی که دارد در بازار از استقبال خوبی برخوردار گشته است. این اکسیدان که دارای فواید بسیار زیادی است که حتی برای درمان مو هم به کار می رود.

فروشگاه های زیادی وجود دارد که وظيفه ي پخش مستقيم این محصول را با کیفیت عالی به دست مردم را دارند.

پخش مستقیم اکسیدان 1 لیتری مرلین

انواع اکسیدان مرلین کدام اند؟

انواع اکسیدان مرلین کدام اند؟ اکسیدان‌ها در گروه بندي هاي مختلفي مي باشند از جمله اکسیدان 3 درصد، اکسیدان 6 درصد و اکسیدان‌های 9 و 12 درصد. از بين موارد گفته شده اکسیدان سه درصد ضعیف‌ترین نوع آن مي باشد که براي افرادي که داراي رنگ موي تيره هستند نيز مناسب است.

اکسيدان بعدي يعني 6 درصد براي رنگ موهاي سفيد کاربرد دارد و اکسيدان هاي 9 و 12 درصد نيز براي دکلره کردن هستند البته که اکسيدان 12 درصد چون خيلي قوي مي باشد بهتراست که فقط آرايشگران از آن استفاده نمايند.

اينکه شما بايد چه نوع اکسيداني استفاده کنيد کاملا به مدل و نوع موي شما بستگي دارد. رنگ هاي روشن يک مدل اکسيدان نياز دارند و رنگ هاي تيره مدلي ديگر.علاوه بر آن شما مي توانيد موهايتان را با رنگ چشم هايتان ست کنيد که بايد اکسيدان مناسب با رنگ چشمتان را انتخاب کنيد.

از جمله برند هاي معروف پخش اکسیدان مرلین مي توان اکسيدان مارال را نام برد که يک اکسيدان گياهي مي باشد. همچنين اکسيدان آتوسا نيز از شهرت زيادي برخوردار است. در ادامه درباره قیمت اکسیدان 1 لیتری و عوامل تاثير گذار بر آن مطالبي را ارائه خواهيم کرد.

قیمت انواع اکسیدان 1 لیتری مرلین

قیمت انواع اکسیدان 1 لیتری مرلین از ان جايي که برخي از شرکت هاي پخش پخش اکسیدان مرلین مخصوصا اکسیدان 1 لیتری مرلین تنها وظيفه تهيه و توزيع اين محصول را دارند و محصول مورد نياز مشتريان را به صورت غير مستقيم از کارخانه تهيه مي کنند.

به همين دلايل قيمت محصول افزايش مي يابد و همچنين به وجود واسطه ، بايد مبلغ بيشتري براي خريد پرداخت شود و درنتيجه به دليل خريد گرانتر اين محصول ، بايد آن را گرانتر نيز فروخت، درنتيجه قیمت اکسیدان 1 لیتری مرلین نيز افزايش مي يابد.

از ديگر عواملي که بر روي قيمت اين محصول موثر هستن ميتوان کيفيت ، اندازه ، ميزان تميز بودن ، نوع بسته بندي ،کهنه و نو بودن و … را نام برد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *