برای خرید بهترین کیفیت اکسیدان مو گیاهی کدام برند را انتخاب کنیم؟ اکسیدان از محصولاتی آرایشی است که در دو نوع گیاهی و معمولی در بازار توزیع می‌شود. قیمت عمده این محصولات در حجم ها و مقادیر مختلفی قابل تهیه است و خریداران زیادی برای تهیه عمده این محصولات در کشور وجود دارند. اکسیدان ها از ویژگی های مختلفی برخوردارند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. 

توزیع عمده اکسیدان مو گیاهی

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو گیاهی

اطلاعاتی درباره اکسیدان مو گیاهی

اکسیدان نوعی فعال کننده یا کاتالیزور است که نقش مهمی را در رنگ گیری ریشه و ساقه مو ایفا می‌کند. این ماده بافت تقریبا مایع و غلیظی دارد و در صدها برند مختلف در بازار عرضه می‌شود. همانطور که می‌دانید، مواد شیمیایی برای سلامت مو و بدن شما مناسب نیستند و محصولات گیاهی جایگزین بهتری برای این دسته از محصولات هستند که اکسیدان هم شامل آن می‌شود. اکسیدان ها بر اساس درصد مواد روشن کننده و تیره کننده در بازار وجود دارند، در واقع، هرچه درصد اکسیدان بالاتر باشد رنگدانه های مو روشن تر می‌شود و پایین بون درصد اکسیدان نتیجه عکس دارد. 

فروش اکسیدان گیاهی از پر رونق ترین محصولات آرایشی عرضه شده در بازار است و به قیمت های مختلف و همچنین بسته بندی های متنوع ارائه می‌شود. به طور کلی، اکسیدان ها به عنوان یک کاتالیزور در کنار ترکیب رنگ مو عمل می‌کنند؛ این ماده سولفور های مو را پاک کرده و با کاهش قطر مو می‌شود. در مرحله بعدی، آمونیاک کوتیکول موجود در مو به وسیله اکسیدان جدا می‌شود و باعث نفوذ رنگ در ریشه و ساقه مو می‌شود. درصد های مختلف برای رنگ های روشن تا تیره به ترتیب 12%، 9%، 6%، و 3% است. اکسیدان های 12% مو را به بالاترین درجه روشنی می‌رساند در حالی که 3% تیره ترین تناژ را به مو می‌دهد. 

برند اکسیدان ها در کیفیت رنگ گیری مو تاثیر گذار است و هرچه این محصولات از مواد و متریال باکیفیت تری تولید شده باشند. امورزه برند های معتبر زیادی در سراسر بازار وجود دارند که ارائه دهنده محصولاتی باکیفیت منحصر به فرد هستند. 

مراکز فروش اکسیدان مو گیاهی

مراکز فروش اکسیدان مو گیاهی

این مجموعه یکی از عرضه کنندگان عمده انواع اکسیدان های گیاهی با درصدهای مختلف است. انواع اکسیدان ها با برند های آنیکا، پرستیژ، استار، سیلا، لورینت، مدیا، مارال، ارکیا، و برند های معتبر دیگر به صورت عمده و تک به مشتریان عرضه می‌شود. بازار اکسیدان گیاهی امروزه حول محور برند های ذکر شده می‌چرخد و آنها را به محصولاتی محبوب و پرفروش تبدیل کرده است. این مجموعه محصولاتی تضمینی با قیمت های مناسب را برای مشتریان ارائه داده است. 

برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصول با واحد فروش در ارتباط باشید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *