بازار خرید شامپو حجم دهنده امروزه به علت نازک شدن موها، تغییرات رژیم غذایی و سبک متفاوت زندگی و استرس که منجر به ریزش و کم پشت شدن مو می شود، رونق زیادی پیدا کرده است. بحث و بررسی پیرامون شامپوی حجم دهنده و موضوعاتی از قبیل تولید شامپو و انواع شامپو از جمله مواردی است که در این مقاله و در بخش های بعدی به تفصیل پیرامون آن سخن خواهیم گفت. 

بازار خرید شامپو حجم دهنده

اطلاعاتی درباره شامپو حجم دهنده

اطلاعاتی درباره شامپو حجم دهنده شامپو حجم دهنده، همان گونه که از نامش بر می آید، باعث حجیم شدن مو می شود. این نوع شامپوها به علت خاصیت حجم دهندگی، بیشتر برای موهای چرب و نازک مناسب است. البته این امر به این معنا نیست که دارندگان موهای خشک نمی توانند از شامپوی حجم دهنده استفاده نمایند. 

شامپوهای حجم دهنده با مقدار کمی آب، کف زیادی تولید می کنند و این کف بایستی همراه با ماساژ سر به عمق ریشه مو نفوذ کند تا نتیجه مطلوب که همان افزایش حجم و پر پشتی مو می باشد، حاصل گردد. 

لازم به ذکر است که شامپوهای حجم دهنده گاه با نوعی سرم مناسب مو و شامپوی تثبیت کننده رنگ مو همراه است و توصیه می شود با محصولات جنبی آن مورد استفاده قرار بگیرد تا عملکرد بهتری داشته و نتیجه دلخواه را نمایان سازد. 

انواع شامپوهای حجم دهنده موجود در بازار اعم از داخلی و خارجی، غالباً از عصاره گیاهانی چون چای سبز، آلوئه ورا، جینسینگ یا انار تولید شده اند و با کاهش چربی اضافی موها و زدودن آلودگی و باکتری های از بین برنده مو، به افزایش حجم و ضخامت مو کمک می کنند و در نهایت پر پشت شدن موها را به دنبال دارند.

لازم به ذکر است که برخی شامپوهای حجم دهنده خاصیت ترکیبی دارند به این معنا که با انواع پروتئین ها و ویتامین های رشد و تقویت مو همراه است که این امر موجب می شود شامپو علاوه بر حجم دادن به موها و رفع آلودگی آن، ریشه مو را قوی نموده و باعث افزایش رشد سریع و استحکام مو شود.  

تولید انواع شامپو حجم دهنده

تولید انواع شامپو حجم دهنده شامپوهای حجم دهنده موجود در بازار، فروشگاه های آرایشی بهداشتی، سوپر مارکت ها و داروخانه ها محصولات برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشند که بسته به نوع برند خود با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند. تولیدکنندگان شامپوهای حجم دهنده این محصول را هم برای بانوان و هم برای آقایان تولید و روانه بازار می نمایند. ضمن اینکه برخی شرکت های داخلی نماینده و وارد کننده برخی برندهای معتبر شامپوهای حجم دهنده خارجی می باشند.  

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *