یکی از معروف ترین برند های رنگ موی موجود در ایران که طرفداران بسیار زیادی در بین خانم های ایرانی دارد رنگ مو آلبورا می باشد. این رنگ از انواع روغن های گیاهی از جمله جوانه گندم، کنجد و زیتون به دست آمده است و دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که منجر به ثبات رنگ می گردد.

در بازار فروش رنگ مو طبیعی آلبورا انواع مختلف این رنگ وجود دارد و خریداران می توانند در تماس با فروشنده این رنگ را برای هر نقطه از کشور که در نظر دارند درخواست نمایند.

بازار فروش رنگ مو طبیعی آلبورا

انواع رنگ مو طبیعی آلبورا

انواع رنگ مو طبیعی آلبورا

رنگ موی آلبورا یکی از انواع رنگ مو طبیعی دایمی به شمار می رود که تحت لیسانس شرکت CARASA تولید می شود.

این رنگ مو به دلیل داشتن کراتین باعث ایجاد خاصیت حجم دهندگی در مو می ‌شود و و از ریزش آنها جلوگیری می کند. این محصول معمولاً در حجم ۱۰۰ میلی لیتر در بازار ارائه می شود و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند.

تنوع رنگ در این رنگ مو بسیار زیاد است و از جمله رنگ های ارائه شده این محصول در بازار می توان به مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای متوسط، بلوند تیره، بلوند متوسط، بلوند خیلی روشن، بلوند خیلی خیلی روشن، برنز قهوه ای طلایی، بلوند طلایی خیلی روشن، بلوند چای، قهوه ای، نسکافه ای، بلوند نسکافه ای، قهوه ای بژ، بلوند بژ روشن، مسی قهوه ای ماهاگونی، مسی بلوند ماهاگونی، مشکی پرکلاغی، قهوه ای دودی متوسط، بلوند دودی متوسط، بلوند نقره ای، قهوه دودی طلایی، قهوه ای تنباکویی، بلوند تنباکویی تیره، قهوه ای عسلی، قهوه ای زیتونی تیره، بلوند زیتونی تیره، کاراملی، شرابی، مخملی تیره، بنفش روشن، قرمز مخملی، قرمز آتشین، قهوه ای متوسط اکسترا، بلوند روشن، بلوند مسی تیره، بلوند مسی روشن، شاه بلوطی متوسط، فندقی روشن شنی، قهوه ای شکلاتی متوسط، قهوه ای خاکستری تیره، بلوند خاکستری خیلی روشن، آبی، سرخابی، اطلسی، بیسکویتی تیره، بلوند کاپوچینو روشن ، بلوند کنفی روشن و بسیاری از رنگ های دیگر اشاره کرد.

توزیع کننده رنگ مو طبیعی آلبورا

توزیع کننده رنگ مو طبیعی آلبورا

توزیع رنگ مو آلبورا توسط توزیع کننده این محصول در سراسر کشور انجام می ‌شود و خریداران این رنگ موی طبیعی می توانند در تماس با این توزیع کننده آن را سفارش دهند.

خرید عمده این محصول دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله این که رنگ مو با قیمت ارزان تری در اختیار شما قرار می گیرد و سریع تر به دست شما خواهد رسید.

برای سفارش و خرید این محصول می ‌توان به سایت توزیع کننده این رنگ مو مراجعه نمود و اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف این رنگ و قیمت روز آن را دریافت کرد سپس به صورت آنلاین ثبت سفارش را اعلام نمود تا در کوتاه‌ترین زمان و بسته بندی مخصوص برای شما ارسال گردد.

خرید از این وب سایت دارای مزایای بسیاری است از جمله این که بین توزیع کننده و خریدار نهایی واسطه ای وجود ندارد که این خود موجب صرفه ‌جویی در هزینه ‌ها می ‌شود و دیگر این که از هر نقطه کشور با دسترسی به اینترنت می توان در حداقل زمان ثبت سفارش را انجام داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *