پودر دکلره ۲ کیلویی مرغوب ترین محصول که متناسب با ساختار و جنس مو تولید که بهترین مواد برای ساخت این محصول به کار می رود. پودر دکلره به راحتی مو سر را به پایه دلخواه مصرف کننده نیز می رساند. این محصول آسیب های موجود در مو را تقویت و به محکم شدن و ضخیم شدن مو  کمک می کند. شما می توانید پودر دکلره را از بازار های فروش این محصول با قیمت بسیار مناسب انتخاب و خریداری کنید. بازار فروش پودر دکلره ۲ کیلویی

اطلاعاتی درباره کیفیت پودر دکلره

اطلاعاتی درباره کیفیت پودر دکلره پودر دکلره برای بی رنگ کردن و روشن کردن مو به کار می رود. البته این محصول خود به تنهایی نمی تواند رنگ مو را تغییر دهد برای همین باید مقدار اکسیدان به این پودر مخلوط کنیم.

این محصول روشن کننده مو در دو نوع پودر دکلره آبی و پودر دکلره سفید ساخته می شود. که هر کدام کیفیت خواصی دارند.

  • پودر دکلره آبی عملکرد قوی تری دارد برای موهایی که تا به امروز رنگ نشده اند یا رنگ تیره ای دارند به کار می رود به علت داشتن رنگ دانه های آبی این محصول مو را به آسانی به پایه دلخواه می رساند.
  • پودر دکلره سفید برای مو های نازک و رنگ شده کاربرد دارد زیرا  این محصول دارای عملکرد ضعیف تری می باشد و به موها آسیبی نمی رساند.

حال می خواهیم ویژگی های کیفیت پودر دکلره اشاره کنیم:

  1. یک پودر دکلره مرغوب هنگام مخلوط شدن با اکسیدان کف نمی کند.
  2. بهترین پودر دکلره چربی مو را تامین می کند.
  3. هنگام باز کردن بسته آن دارای هیچ گرد و غبار نمی باشد.

 شما گاهی می خواهید بر روی موهای رنگ شده خود مجدد رنگ جدیدی بزنید در این حالت رنگ جدید با قرار گرفتن روی سطح مو به رنگ قرمز و زردی در می آید. در این شرایط باید مو خود را دکلره کنید زیرا پودر دکلره تمام سطح مو را یک دست می کند و با نشست رنگ جدید روی سطح مو بهترین رنگ و به صورت یک دست را به شما ارائه می دهد.

در خرید دکلره دقت زیادی داشته باشید زیرا دکلره های غیر استانداردی نیز وجود دارد که موجب آسیب دیدگی به سطح و بافت مو می شود. که ما مرغوب ترین پودر دکلره را با کیفیت بالا و استاندارد در این سایت به شما معرفی می کنیم.

سفارش خرید پودر دکلره ۲ کیلویی

سفارش خرید پودر دکلره ۲ کیلویی پودر دکلره ۲ کیلویی توانایی روشن کنندگی تا پایه بی رنگ را دارد. همچنین این پودر برای انواع هایلایت مناسب می باشد و هیچ آسیبی به سطح مو وارد نمی کند. 

برای سفارش پودر دکلره می توانید به سایت و مراکز فروش پودر دکلره ۲ کیلویی مراجه کنید. زیرا ما در این مراکز با کیفیت ترین محصول را به شما عرضه می کنیم. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *