رنگ کردن موی زنان و مردان به صورت مکرر سبب ریزش و سفیدی و خراب و سوختگی مو می شود و به تار مو آسیب می رسد، رنگ مو لورینت یک رنگ کراتین دار است که شرکت کادوس آن را تولید و به بازار عرضه کرده است که رنگ مرغوب و باکیفیتی است و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند، بهترین قیمت این برند درجه یک و ضد حساسیت با نرخ عمده و یا خرید بدون واسطه برای مشتریان می باشد.

بهترین قیمت رنگ مو لورینت درجه یک و ضد حساسیت

مقایسه کیفیت رنگ مو دنی وان و لورینت

مقایسه کیفیت رنگ مو دنی وان و لورینت رنگ موی لورینت حاوی مواد مغذی است که موهای شما را درخشان و نرم می کند. کراتین موجود در آن مو را بازسازی و ترمیم می کند و حاوی روغن آرگان هست که مقاومت مو را نیز بالا می برد و سبب آبرسانی مو و جلوگیری از وزی و خشکی موها می شود و با وجود ویتامین C در ترکیبات آن از خشکی و سفیدی زودرس مو جلوگیری می شود و دارای ویژگی تسریع در رنگ پذیری و درخشندگی مو می باشد.

رنگ های sea color و دنی وان و لورینت همه از رنگ های بدون آمونیاک و مواد شیمیایی و سرب هستند و دارای ویتامین و روغن های خوب و اعلا و نرم کننده مو در ترکیبات خود هستند، رنگ وانیلی این برند ها بسیار درخشان و زیبا و پرفروش است، رنگ موی لورینت در دسته رنگ های دائمی قرار دارد و با توجه به ویژگیهای منحصر به فرد موی ایرانیان از لحاظ ضخامت و داشتن قرمزی با همکاری شرکت LCW فرانسه ساخته شده و رنگ پذیری، ثبات و دوام رنگ در آن بالا است، در این رنگ ها ویتامین سی وجود دارد.

حذف آمونیاک از رنگ های مردانه و زنانه سبب کاهش مشکلات پس از رنگ برای مو شده و مو را از خشکی، شکنندگی، ریزش، سفیدی و سوختگی نجات داده و آسیب مو را به حداقل می رساند، به همین دلیل است که خرید و فروش رنگ موهای بدون آمونیاک و صادرات آن به کشورهای دیگر بسیار بیشتر شده است و علاقه مندان و طرفداران بسیاری به این محصول جذب شده اند.

یک محصول باکیفیت و مرغوب که از مواد اولیه مرغوبی برای تولید در آن استفاده شده قاعدتا در فروش و صادرات نیز موفق ترند و افراد بیشتری را به خرید خود جذب می کند، عوامل موثر در کیفیت رنگ مو شامل ترکیبات مواد اولیه استاندارد و درجه یک همراه با روغن و نرم کننده و ویتامین هایی نظیر ویتامین سی می باشد که اگر در ساخت این رنگ موها آمونیاک نیز حذف شده باشد به مرغوبیت آنها اضافه می شود.

فروش ویژه رنگ مو لورینت بدون مواد شیمیایی مضر

فروش ویژه رنگ مو لورینت بدون مواد شیمیایی مضر رنگ مو لورینت انواع مختلف در حجم و تناژ رنگی دارد که ویژگی های آن را در بالا ذکر کردیم، برای خرید باید بدانید رنگ های گرم برای پوست های تیره و رنگ های سرد برای پوست های روشن مناسب است، این محصول بدون آمونیاک و مواد شیمیایی و سرب می باشد و محصولی طبیعی و ارگانیک است، فروش ویژه این رنگ باکیفیت با قیمت مناسب و کیفیت بالا در شعب فروش سراسر کشور صورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *