توزیع عمده انواع سری های رنگ موی 100 میل مارال، توسط نمایندگی ها و منابع اصلی فروش در بازارهای کشور با قیمت واقعی صورت می گیرد.

اگر برای شما هم ایرانی بودن رنگ موی سر اهمیت داشته، پیشنهاد مشاورین فروش نمایندگی های عرضه انواع رنگ موی سر، خرید رنگ موی مارال یکی از باکیفیت ترین رنگ موهای حرفه ای ایرانی می باشد.

شایان ذکر است که رنگ موی مارال از بهترین های برند ایرانی رنگ مو در بازارهای کشور بوده که به راحتی توانایی رقابت به برندهای خارجی رنگ مو را داشته و در طیف رنگی بسیار متنوع روانه بازارهای فروش گردیده است.

توزیع رنگ مو مارال

 

از جمله سری رنگ های رنگ موی مارال، می توان به سری زیتونی؛ شکلاتی، دودی و طبیعی اشاره کرد که از نرخ فروش بسیار خوبی برخوردار بوده اند.

این رنگ مو حاوی روغن آرگان بوده و مملو از ویتامین های A، E و امگا 9 و 6 می باشد. روغن آرگان می توان به کوتیکول موها نفوذ کرده و علاوه بر درخشندگی، مجر به افزایش مقاومت موهای شما گردد.

توزیع رنگ مو مارال

 

نکته جالب پیرامون رنگ موی مارال، وجود  روغن هسته انگور موجود در ترکیبات این برند از رنگ موی سر است که موها را چرم نکرده و موجب نرمی و حفظ رطوبت موها می گردد.

 

خرید عمده رنگ مو مارال

تمامی خریداران انواع رنگ مو مارال می توانند انواع بسته بندی های 100 میل این رنگ موی حرفه ای و باکیفیت ایرانی را به شکل عمده و با قیمت ارزانتری خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *