استفاده از محصولات زیبایی در بین بانوان بسیار مرسوم است و آن ها همیشه در تلاش اند تا بهترین پوست و مو را داشته باشند. برای داشتن مویی مناسب و با کیفیت و بدور از هرگونه وزی و فر بودن شما می توانید از کراتین مو استفاده کنید. کراتین مو عالی یک روش کاربردی و عالی برای لخت کردن و نرمی و لطافت موهای سر است و باعث زیبایی می شود.

توزیع عمده کراتین مو عالی

اطلاعاتی درباره انواع کراتین مو عالی

اطلاعاتی درباره انواع کراتین مو عالی کراتینه کردن موها باعث از بین رفتن رفتن فر بودن و وزی موها می شود و موهایی لخت را به مصرف کننده خود هدیه می دهد.کراتین از نوعی پروتئین به دست می آید و چون پروتئین زیاد آن جذب مو می شود باعث لخت شدن موها می شود.

انواع کراتین مودر بازار موجود می باشد که وابسته به هدف شما از استفاده از آن ها تولید شده اند. سه دسته اصلی کراتین ها می توان به شکل زیر نام برد:

کراتین نوع یک

کراتین نوع دو

کراتین نوع سه

کراتین نوع اول فقط برای احیای مو به کار می رود. به دلایل زیادی موها دچار آسیب زدگی می شود مانند استفاده زیاد از رنگ مو،دکلره کردن مو، استفاده از اتو مو و سشوار،استفاده از اجناس مراقبتی نا مرغوب، کلر موجود در آب و … که کراتین نوع یک این مشکلات را رفع می کند.

کراتین نوع دوم فقط برای صافی مو استفاده می شود و خاصیت احیا کنندگی ندارد.

کراتین نوع سوم اما از ترکیب هر دو نوع کراتین اشاره شده در بالا به دست می آید یعنی هم خاصیت صاف کنندگی دارد و باعث لختی مو می شود و در عین حال هم می تواند به احیای مو کمک کند

استفاده از نوع سوم کراتین ها معمولا مرسوم تر است و در سالن های زیبایی از این نوع کراتین استفاده می شود.

کراتین مو یک روش دائمی صافی مو نیست و با رشد موها و گاها بعد از سه تا شش ماه وابسته به جنس و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در کراتین، موها به حالت اولیه خود باز می گردند و نیاز است که ترمیم صورت گیرد.

استفاده از کراتین به مدت زمان کمی نیاز دارد و در مدت 90 الی 100 دقیقه کار آن به اتمام می رسد.

قیمت روز کراتین مو عالی

قیمت روز کراتین مو عالی برای آگاهی از قیمت کراتین و مشاهده سایر محصولات طبیعی و با کیفیت ما می توانید به نمایندگی های پخش ما در سراسر کشور مراجعه نمایید و یا این که برای ثبت سفارش به شیوه ی اینترنتی به سایت ما و قسمت خرید محصولات مراجعه نمایید. محصولات ما همگی دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *