امروزه با بالا رفتن سطح بهداشت و رشد تکنولوژی محصولات بهداشتی هم دارای تنوع زیادی شده اند. که بازار تافت عالی و با کیفیت بسیار گرم است.

تافت ها مانند ژل ها محصولات حالت دهنده مو هستند.و در میان سایر محصولات مو طرفداران بیشتری دارند زیرا موجب میشوند مو زودتر حالت بگیرند.

این تافت ها نوعی پوشش پلیمری بر روی سطح مو ایجاد کرده که این لایه نازک موجب میشود که موها حالت مورد نظر را بگیرند.

تولیدی بزرگ تافت عالی صادراتی

مشخصه مهم تافت عالی صادراتی

مشخصه مهم تافت عالی صادراتی

از مشخصه های تافت های عالی صادراتی میتوان به کیفیت بالای این محصولات و استاندارد های بالای تولید و متناسب با استاندارد های جهانی بوده.

این تافت ها علاوه بر کیفیت بالا دارای بسته بندی شکیل و مقاوم می باشند که موجب جذب مشتری شده و کمترین آسیب را در حین جابجایی می بینند.

این تافت ها متناسب با ذائقه مشتری های داخلی و خارجی تولید شده وبه بازار عرضه میشوند.

تافت های صادراتی یا به عنوان حالت دهنده عمل می کنند و یا به صورت تثبیت کننده عمل می کنند .

در صورتی که خریدار قصد تثبیت کننده کردن موهای خود را دارند باید ابتدا موهای خود را به حالت مورد نظر برساند سپس از تافت استفاده کرده و بر روی موهای حالت داده شده اسپری بکند و موها تا مدت زمان طولانی در حالت مورد نظر می ماند.

در صورتیکه فرد بخواهد به موهای خود حالت بدهد باید از اسپری و تافت مخصوص به این کار استفاده بکند و این محصول را بیشتر کسانی استفاده می کنند که دارای موهای لختی بوده و با هیچ محصولی نمیتوانند به موهای خود حالت بدهد.

برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند، که تعدادی از برند ها به شرح زیر است: مارال، شیما، تلما،ایگورا ،که پودر دکلره نیز تولید می کنند،و تولید کننده تافت مو و انواع لوازم آرایشی بهداشتی می باشند.

قیمت جدید تافت عالی صادراتی

قیمت جدید تافت عالی صادراتی

برای آگاهی از قیمت تافت عالی صادراتی باید با مدیر فروش کارخانه مربوطه تماس حاصل فرماییم تا از قیمت به روز محصولات آشنا شویم.

کارخانه های مربوطه همچنین دارای سایت رسمی فروش می باشند که قیمت به روز محصولات در آن درج شده و مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت مربوطه محصول مورد نظر خود را که دارای توضیحات کامل و نحوه مصرف می باشد انتخاب کرده و در هرجای ایران که درخواست بدهد آن را دریافت کنند.

همچنین سایت معتبر www.myhaircolor.irنیز در این زمینه فعال بوده و محصولات شرکت های معتبر را در سایت خود به فروش می رساند .

این شرکت قیمت به روز محصولات را در سایت خود به صورت روزانه در میکنند و سفارشات را در هر جای ایران ارسال می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *