مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگان تولید کننده پودر دکلره آبی ساری (Sary) درجه 1 در ایران فعالیت داشته و محصولات برند ساری را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی و کیفیت بالا به سراسر کشور ارسال می نماید. محصولات ما همگی دارای پروانه بهداشتی بوده و تحت نظارت سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران تولید می گردد. محصولات این برند معتبر به صورت گسترده در همه نقاط کشور مورد استفاده آرایشگران عزیز قرار گرفته و امتحان خود را به درستی پس داده است.

تولید کننده پودر دکلره آبی ساری درجه 1

تفاوت پودر دکلره آبی و سفید ساری

تفاوت پودر دکلره آبی و سفید ساری در مورد کابرد پودر دکلره نیاز به توضیح اضافه نیست. تولید پودر دکلره برای حذف رنگ دانه های موی سر قبل از رنگ کردن سر صورت می گیرد. بنابراین کیفیت و نوع پودر دکلره ای که استفاده می شود حائز اهمیت بوده و لازم است هر شخص متناسب با جنس و رنگ فعلی موی خود یک پودر دکلره خاص را انتخاب کند. در اینجا به تفاوت های پودر دکلره آبی و سفید برند ساری (Sary) می پردازیم.

پودر دکلره شرکت ساری (Sary) در دو رنگ سفید و آبی تولید و به بازار عرضه می گردد. اما ممکن است این سوال برای خیلی از خانم ها پیش آمده باشد که تفاوت این دو محصول در چیست و باید از کدام نوع استفاده کنند. رنگ سفید یا رنگ آبی؟

در جواب باید اشاره کرد که هر محصول برای نوع خاصی از موها تولید شده و خانم های عزیز باید محصول مناسب با موی سر خود را انتخاب و تهیه کنند. این را بدانید که استفاده از محصول نا سازگار با موهای شما می تواند موجب وارد آمدن صدمه به مو گردد.

پودر دکلره سفید:

محصول پودر دکلره سفید ساری یک دکلره ضعیف به شمار می رود و بیشتر مناسب خانم هایی است که موهای ضعیف تر، حساس تر و نازک داشته و یا موهایشان قبلا رنگ شده باشد. بنابراین ممکن است این نوع پودر دکلره ممکن است مناسب موهای قوی و موهایی که برای اولین بار رنگ می شود نباشد.

پودر دکلره آبی:

بر خلاف پودر دکلره سفید، این محصول قوی تر بوده و برای موهای قوی و سالم و همچنین موهایی که برای اولین مرتبه رنگ می شود مناسب تر خواهد بود. لذا استفاده از پودر دکلره آبی به دلیل قوی تر بودن آن نسبت به پودر دکلره سفید برای موهای نازک و ضعیف توصیه نشده و می تواند موجب بروز آسیب در این نوع موها گردد.

فروشنده پودر دکلره آبی ساری

فروشنده پودر دکلره آبی ساری این مجموعه به عنوان فروشنده مطرح پودر دکلره در کشور شناخته شده و آماده همکاری و فروش دکلره آبی به مشتریان و آرایشگران عزیز در سرتاسر کشور پهناور ایران می باشد. محصولات برند ساری همگی از کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب و رقابتی برخوردار بوده و باعث کاهش هزینه های خانواده می گردد. همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه استاندارد در تولید این محصولات، عوارضی برای استفاده آن وجود نداشته و سلامتی فرد حفظ می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *