رنگ موی فرامسی

رنگ موی فرامسی ازجمله محصولات این برند شناخته شده در عرضه انواع رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی است که خریداران آن را به قیمت ارزان و کیفیت عالی محصولاتش می شناسند.
برند ایتالیایی رنگ موی فرامسی نامی آشنا در میان مصرف کنندگان انواع رنگ مو است.
این برند پیش از پنجاه سال است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مرتبط با مو فعالیت می کند.
از جمله اصلی ترین محصولاتی توسط این برند تولید و عرضه میشوند میتوان موارد زیر را نام برد:

  • انواع رنگ موی فرامسی
  • روغن آرگان فرامسی
  • انواع ماسک مو فرامسی
  • کیت استراکچر
  • و . . .

رنگ موی فرامسی

واردات انواع رنگ موی فرامسی به ایران

همانطور که گفته شد برند فرامسی یک برند ایتالیایی است اما باید بدانیم که این برند کارخانه های دیگری نیز در سایر نقاط جهان مانند آرژانتین و آمریکا نیز دارد.
علاوه بر کشور هایی که به طور مستقیم به کارخانه های این برند دسترسی دارند، بیش از هفتاد کشور نیز به واردات انواع محصول مانند رنگ موی فرامسی میپردازند.
در ایران، واردات محصولات فرامسی از طریق شرکت پایکار بنیان طب انجام میشود و از طریق این شرکت میان فروشگاه ها و داروخانه ها توزیع میشود.

رنگ موی فرامسی

خرید انواع محصولات فرامسی

همانطور که پیشتر گفتیم محصولات فرامسی پس از ورود به ایران از طریق نمایندگی های شرکت پایکار بنیان طب میان فروشگاا ها در سطح کشور توزیع میشوند.
به این ترتیب افراد امکان خرید محصولات این برند از جمله انواع رنگ موی فرامسی را در شهر های مختلف خواهند داشت.
البتا کا خریداران به منظور خرید مستقیم یا خرید عمده محصولات میتوانند با نمایندگی های فروش و توزیع محصولات رتباط بر قرار کنن. و به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنند.

رنگ موی فرامسی

قیمت خرید رنگ موی فرامسی

قیمت خرید انواع محصولات فرامسی بانند بسیاری دیگر از محصولات آرایشی و بهداشتی مشخص است و در همه ی شه او و سهرستان ها یکسان است.
البته که در خرید عمده و مستقیم از وارد کنندگان این محصولات، سود فروش کاهش یافته و قیمت نهایی برای مشتریان مقرون با صرفه تر می شود، اما در صورت خرید تکی یا جزئی نیز مشتریان میتوانند با اطلاع از تخفیفات فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی خریدی به صرفه و با قیمتی پایین داشته باشند.
البته که قیمت انواع محصولات برند فرامسی از جمله رنگ موی فرامسی با توجه به کیفیت این محصولات به کل به صرفه است و مستریان را از خرید راضی نگه میدارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *