رنگ مو آنیکا یکی از برند های رنگ موی ایرانی می باشد که با دارا بودن کیفیت بالا و تنوع رنگی زیاد، مورد استفاده بسیاری از بانوان قرار گرفته است، جهت خرید رنگ مو انیکا زیتونی سری مات به صورت عمده می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت سفارش خود را ثبت نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری نمایید. 

خرید ارزان رنگ مو آنیکا زیتونی سری مات

مشخصات رنگ مو انیکا

مشخصات رنگ مو انیکا اگر به قصد خرید رنگ مو به بازار لوازم آرایش و بهداشتی مراجعه کرده باشید با طیف وسیعی از انواع رنگ مو با برندهای متفاوت مواجه شده اید که هر کدام قیمت و مشخصات مخصوص به خود را دارا می باشند، که در بین تمام برند های موجود  رنگ موی آنیکا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین رنگ موها می‌باشد که از خواص و مشخصات زیادی برخوردار است، در این بخش به طور گسترده به ذکر خواص و مشخصات این کالا می‌پردازیم تا با شناخت دقیق‌تر و بهتر اقدام به خرید این رنگ مو نمایید. 

رنگ موی آنیکا حاوی مقدار زیادی مولتی ویتامین می‌باشد که با دارا بودن ویتامین‌های زیاد باعث نرمی و لطافت موها شده و از شکنندگی در موها جلوگیری می‌کند.

در ترکیبات بکار رفته در رنگ موی آنیکا از مواد خنک‌کننده استفاده شده‌ است و باعث ایجاد حس خنکی در سر می شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این رنگ مو دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C می باشد، ویتامین C یکی از ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد مو بوده و باعث درخشندگی مو می شود.

رنگ موی آنیکا برندی ایرانی می باشد که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تشکیل شده است.

تنوع رنگی بالای این محصول یکی دیگر از مشخصات آن بوده و با دارا بودن تمام رنگ ها، انتخاب را برای مشتریان این محصول آسان نموده است. 

در زمان استفاده از رنگ مو آنیکا این نکته را در نظر داشته باشید که میزان اکسیدان و یا مدت زمان قرار گرفتن رنگ بر روی مو بر میزان تیره یا روشن بودن تاثیر می‌گذارد. 

آخرین قیمت رنگ مو انیکا زیتونی

آخرین قیمت رنگ مو انیکا زیتونی در بازار خرید و فروش محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی عوامل متعددی بر قیمت آن محصول تأثیر می‌گذارد، قیمت رنگ مو زیتونی آنیکا نیز متأثر از عوامل متعددی مانند نوسانات بازار، قیمت مواد اولیه، برند شرکت تولیدکننده و فروش عمده این محصول می باشد. 

 شایان ذکر است که قیمت خرید عمده رنگ مو آنیکا زیتونی از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد. 

جهت استعلام آخرین قیمت رنگ مو انیکا زیتونی، می توانید از طریق این سایت و را های ارتباطی درج شده در این سایت، با کارشناس فروش مربوطه تماس گرفته و قیمت نهایی را استعلام نمایید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *