پودر دکلره را می توان یک پودر شیمیایی دانست که توانایی بی رنگ کردن مو را دارد. این پودر یکی از لوازم آرایشی پر مصرف می باشد. پودر های دکلره توانایی روشن کردن رنگ مو را تا چهار درجه دارند. دکلره سبب شده تا رنگ مو های جدیدی به وجود بیایند که زیبایی منحصر به فردی دارند. خرید ارزان پودر دکلره عالی به صورت عمده از مراکز عرضه ی لوازم آرایشی امکان پذیر می باشد. عمده بودن این محصول توانسته میزان فروش آن را افزایش دهد.

خرید ارزان پودر دکلره عالی

نحوه استفاده از پودر دکلره

نحوه استفاده از پودر دکلره

امروزه بانوان از رنگ های فانتزی و ترکیبی استقبال گرمی کنند. اما باید گفت رنگ های فانتزی و ترکیبی روی مو های سیاه به رنگ دلخواه در نمی آیند، از این رو آرایشگران برای رسیدن به رنگ دلخواه مشتریان، مو ها را در ابتدا به وسیله ی بهترین پودر دکلره سفید یا به اصطلاح بی رنگ می کنند. موی بی رنگ شده را می توان به رنگ های مختلفی در آورد.

بی رنگ کردن مو باید به وسیله ی دکلره های با کیفیت انجام شود. در حال حاظر پودر های دکلره در دو رنگ آبی و سفید در بازار موجود می باشند.

از دکلره ی سفید برای مو های نازک و حساس استفاده می شود. ولی بعضی از مو ها جنسی مقاوم دارند که برای بی رنگ کردن آن ها از دکلره ی آبی که قدرت بی رنگ کننده ی بالایی دارد، استفاده می کنند.

نحوه ی استفاده از پودر دکلره به گونه ای است که آن را با اکسیدان های ۱۲ یا ۹ درصد ترکیب می کنند و سپس مورد استفاده قرار می دهند.( درصد اکسیدان با توجه به نوع مو مشخص می شود.)

 یکی دیگر از موارد استفاده دکلره برای بی رنگ کردن مو های بدن می باشد، که دکلره را با اکسیدان مناسب ترکیب می کنند.

قیمت جدید پودر دکلره عالی

قیمت جدید پودر دکلره عالی

مصرف بالای دکلره سبب شده تا قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. در حال حاضر مراکز معتبر زیادی با ارائه انواع پودر دکلره به صورت عمده توانسته اند قیمت آن را ثابت نگه دارند.

قیمت جدید پودر دکلره عالی به صورت عمده توسط مراکز عرضه لوازم آرایشی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. 

خرید عمده ی پودر های دکلره را می توان بسیار به صرفه دانست. در حال حاضر حجم مصرفی پودر های دکلره در سالن های زیبایی بسیار بالا است و صاحبان این سالن ها همواره به دنبال پودر دکلره ارزان با مرغوبیت بالا هستند.

از مزیت های خرید عمده دکلره می توان به مقرون به صرفه بودن قیمت آن اشاره کرد. همچنین نیازی به خرید روزانه نیست.

 همچنین خرید عمده این محصول می تواند سایر هزینه های اضافی را کاهش دهد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *