خرید انواع رنگ مو آلبورا n5

رنگ مو آلبورا n5 را چگونه می توان خرید؟ ویژگی های رنگ مو آلبورا n5 سفارش رنگ مو آلبورا. خرید غیرحضوری رنگ مو آلبورا. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده رنگ مو آلبورا. آیا مارک رنگ مو آلبورا از استاندارهای کافی برخوردار است؟

بسیاری از خانمها هستند که علاقه بسیار زیادی به رنگ کردن موهای خود دارند اما هر کاری می کنند نمی توانند به رنگ مد نظر و مورد علاقه خود دست یابند. اگر شما جزء این دسته افراد هستید با ما همراه شوید تا با رازهای آرایشگری و رنگ مو آشنا شوید…  رنگ مو آلبورا n5 پرمصرف ترین رنگ مو، رنگ موی آلبورا یکی از پر مصرف ترین رنگ موهای ایرانی می باشد که به نسبت قیمت مناسبش کیفیت قابل قبولی دارد. در ادامه به معرفی این رنگ مو می پردازیم.

خرید انواع رنگ مو آلبورا n5
شرکت سازنده رنگ موی آلبورا

شرکت آلبورا( سهامی خاص ) در سال 1378 به تاسیس رسیده است. پس از آن طی مطالعات و تحقیقاتی که توسط کارشناسان این شرکت صورت گرفته است با شرکت کارآسای اسپانیا به توافق رسیده اند که تحت لیسانس این شرکت اروپایی به تولید محصولات آرایشی بپردازند. آلبورا می‌گوید محصولاتش تحت لایسنس CARASA در اسپانیا تولید می‌شود. این لایسنس یک سایت اینترنتی به نام LCarasa دارد که از سال ۲۰۰۱ ثبت شده است. شماره‌های تماسی در اسپانیا دارد و در آلمان میزبانی شده است.  سایت شباهت زیادی به ورژن داخلی آن دارد و کمتر درباره محصولات چیزی روی آن منتشر شده و بیشتر کلیاتی درباره بهداشت را در بر گرفته است.

خرید انواع رنگ مو آلبورا n5
ترکیبات اصلی رنگ موی آلبورا

شرکت آلبورا با همکاری تیم تحقیقاتی شرکت کارآسای اسپانیا موفق به تولید محصولات آرایشی که سازگار با موهای خانمهای ایرانی باشد، گردیده اند. لازم به ذکر است که کلیه فرمولاسیون و مواد اولیه تولیدات این شرکت از کشورهای اروپایی تهیه و توسط به روزترین دستگاههای روز اروپا تولید می گردد. پس از کنترل کیفیت توسط متخصصین خود در آزمایشگاههای کارخانه روانه بازار می گردد. رنگ مو آلبورا n5 ، حاوی عصاره آلوورا و ویتامین C است. این رنگ مو در فرانسه فرموله شده است و در ایران تولید و عرضه می شود. با توجه به دارا بودن قیمت و کیفیت مناسب، پوشش و دوام قابل قبولی دارد و در بین رنگ موهای ارزان قیمت، جزء محصولات پرفروش است.

 

کاتالوگ رنگ موی آلبورا

آلبورا علاوه بر رنگ مو دیگر محصولاتی دارد که عبارتند از:

سرم دو فاز آلبورا، اکسیدان آلبورا، ژل موی سر آلبورا، پودر دکلره آلبورا، پد لاک پاک کن آلبورا، اسپری مو آلبورا، ماسک موی سیر آلبورا، سرم مو آلبورا، نرم کننده موی سر آلبورا، چسب مو آلبورا، کرم دکلره آلبورا، لاک ناخن آلبورا، رنگ موی آلبورا

  • مشکی
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای متوسط
  • قهوه ای روشن
  • بلوند متوسط
  • بلوند روشن
  • بلوند خیلی روشن
  • بلوند خیلی پلاتینه
  • بلوند پلاتینه خیلی روشن

اگر تجربه‌ای شخصی در رابطه با استفاده از محصولات آلبورا دارید، در کامنت‌ها بنویسید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *