یکی از پر کاربردترین و کاربردی ترین لوازم آرایش مو تافت چسب مو است. به طور معمول ، عملی ترین چسب های تافت و مو به شکل اسپری است و در اصل دارای پایه محلول است که روی موها اسپری می شود.

خرید بهترین تافت چسب مو

اطلاعاتی درباره انواع تافت چسب مو

اطلاعاتی درباره انواع تافت چسب مو

استفاده از نرم کننده های مو به دوران باستان ، زمانی که روغن ها و مواد معطر برای حفظ شرایط مو استفاده می شدند ، باز می گردد. اما امروزه محصولات جدید موهای یک ظاهر طراحی شده توسط تولید کنندگان مختلف تولید می شود. اسپری های تهویه مو نوعی از نرم کننده ها خواهد بود که به عنوان یک ماده اصلاح کننده بر روی مو عمل می کند.

تافت و چسب مو از حالت دهنده های مو محسوب میگردد، که جهت تثبیت و فیکس کردن مو بعد از حالت و فرم داده شده استفاده میشود. که با استفاده از این 2 محصول پر مصرف آرایشگاهی مو حالت طبیعی و درخشندگی پیدا کرده که به راحتی با عوامل تاثیر پذیر حالت خودت را از دست نمیدهد.

مواد موجود در تافت و چسب مو یک پوشش نازک و نسبتا مستحکم به مو داده که باعث ماندگاری طولانی حالت و فرم مو میگردد. از انواع و برندهای مختلف پرفروش و شناخته شده تافت میتوان به تافت آلبورا، لوییز قرمز، لوییز مشکی، کاسپین، دیفرنت، تافت و …. نام برده

وچسب موی آلبورا، چسب موی پادینا و … نیز از نمونه های موجود و پر مصرف چسب مو در بازار می باشند. تفاوت بین تافت مو و چسب مو در میزان قدرت فیکساتوری آنها میباشد و چسب مو قدرت بیشتری نسبت به تافت در نگهداری حالت مو دارد.

 استفاده از تافت باعث چسبندگی موها به‌هم و همین‌طور غیرطبیعی جلوه دادن موها نمی‌شود و فقط در مدتی طولانی حالت موها را حفظ می‌کند که این ویژگی به‌خصوص برای مهمانی‌های طولانی مدت بسیار مناسب است زیرا یکی از دقدقه‌هایی که بیشتر برای خانم‌ها به‌وجود می‌آید، به‌هم ریختن موها و آشفتگی ظاهر است که با اسپری موی تافت می‌توانید این نگرانی را از خود دور کنید.

قیمت خرید تافت چسب مو

قیمت خرید تافت چسب مو

کمپانی تافت با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان خود، این اسپری نگه‌دارنده‌ی حالت مو را با فرمولاسیون مناسب برای موهای خشک وآسیب‌دیده تولید کرده است. این محصول با ماندگاری طولانی می‌تواند حالت موها را تا 24 ساعت ثابت نگه دارد. کمپانی «شوارسکف» (Schwarzkopf) آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه‌ی کوچک در برلین آغاز کرد و بعد از گذشت چندین سال، به شرکتی بزرگ در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی تبدیل شد. این کمپانی محصولات خود را با برند «تافت» (Taft) به بازار عرضه کرده است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت تافت و خرید تافت مو از طریق وب سایتهای مختلف ویا تولید کنندگان این محصولات اقدام نمایید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *