می دانیم که امروزه مردم به خصوص بانوان برای زیباتر شدن و گاها تقویت موهای خود، یکی از کارهایی که انجام می دهند رنگ کردن مو می باشد که محبوب ترین رنگ در حال حاضر در میان بانوان رنگ مو روشن می باشد.در حال حاصر رنگ مو ها در بسته بندی های زیبا و به دو صورت رنگ مو عمده و جزئی در دسترس مردم قرار گرفته است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات و خرید با کارشناسان ما تماس بگیریدخرید بهترین رنگ مو روشن

دسته بندی انواع رنگ مو روشن

دسته بندی انواع رنگ مو روشن با توجه به درخواست بالا و نیاز جامعه در حال حاضر رنگ مو ها در تناژهای رنگی مختلف، بسته بندی ها و برند های مختلف موجود است که به برخی از آن ها می توان به پرستیژ، مدیا، آنیکا، بیس کالر، جوو، کالیون، لورینت، پادینا، فرامسی، آیون، فانتزی مارال ، پودر دلکره بس و … اشاره کرد.
امروز محبوب ترین و رایج ترین رنگ و تناژ در بازار، رنگ مو های روشن هستند که از انواع آن می توان به رنگ موی کاراملی، بلوند، بژ روشن، عسلی، نسکافه ای، هایلایت، بلوند عسلی و رنگ های متفاوت دیگری که گستره ی زیادی دارد اشاره نمود.
امروزه بانوان با دیدن اولین تار موی سفید و همچنین با بالا رفتن سن برای حفاظت از جوانی شان به رنگ مو می پردازند، اما در رنگ کردن مو باید خیلی مراقب بود که همه نکات رعایت شود تا موها دچار آسیب نگردد.
مو ها از دو قسمت غلاف و ریشه شکل گرفته اند که غلاف دور تا دور ساقه و ریشه را می پوشاند، طیف رنگی طبیعی موها شامل قهوه ای تا سیاه و طلایی تا قرمز می باشد.
رنگ موهای دائمی حاوی آمونیاک و اکسیدان هست. اکسیدان موجود در رنگ یک کاتالیزور است که باعث می شود رنگ مو به صورت طولانی بر روی مو باقی بماند و توصیه می شود که از اکسیدان های ضعیف استفاده گردد تا آسیب کمتری به موها برسد.
و آمونیاک موجود در فرمول رنگ مو با باز کردن کوتیکول روی مو به رنگ مو اجازه ورود به ساقه را داده و به این ترتیب مو ها رنگ میگیرند.

سفارش عمده رنگ مو روشن

سفارش عمده رنگ مو روشن با توجه به گستردگی انواع رنگ مو در بازار و همچنین محبوبیتی که این محصول در حال حاضر دارد، این محصول در حجم ها بالا تولید می شود و در بازار توزیع می گردد و فرد با توجه به نیاز و طیف رنگی که مد نظر دارد به خرید این محصول می پردازد. برخی از افراد نیز که مغازه دارند یا فروشگاه دارند به دنبال خرید عمده و کلی رنگ مو هستند که خوشبختانه این امکان فراهم شده که بتوانند به راحتی برای سفارش رنگ مو عمده اقدام کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *