امروزه انواع تافت مو رنگی جایگزین انواع رنگ مو ها و دکلره ها برای افرادی شده است که خواهان تنوع دادن به رنگ مو هایشان هستند و در مقابل اما نمی خواهند به موهایشان آسیب های جدی وارد شود. حال اگر شما آن مخاطب برای خرید بهترین مدل این محصول یعنی با کیفیت ترین تافت مو رنگی موجود در ایران هستید، می توانید بدون واسطه خرید خود را انجام دهید تا با کاهش هزینه های اضافی برای خرید مواجه شوید.

برای خرید تافت رنگی مو کلیک کنید.

خرید بهترین مدل تافت مو رنگی زیر قیمت بازار

مقایسه کیفیت پودر رنگی و تافت رنگی روی انواع مو

مقایسه کیفیت پودر رنگی و تافت رنگی روی انواع مو درست است که تمام پودر های رنگی و تافت های رنگی مخصوص به مو عهده دار ایفا کردن یک نقش برای مو ها هستند اما هر کدام نقش هایشان را با عملکردی متفاوت انجام می دهند و در ظاهر قضیه نیز با یکدیگر فرق دارند.

  • اول اینکه تافت مو رنگی، عملکردی موقت دارد و رنگ های آن چه فانتزی و چه غیر فانتزی به طور موقت بر روی مو ها باقی می مانند و صرفاً به همین منظور مانند اسپری ساخته شده اند اما در صورتی که پودر های رنگی مخصوص به مو تا مدت زمان بیشتری بر مو ها باقی خواهند ماند.
  • دومین مورد اینکه تافت های رنگی مو براق می باشند که بر روی مو ها جلوه بیشتری دارند و در اصطلاح شاین هستند و این در حالیست که پودر های رنگی مو به اندازه این اسپری ها براق نیستند.
  • سومین مورد آن است که تافت رنگی مو بر روی تمام مو ها دارای یک الگو می باشد که در مقابل اما پودر های رنگی مو برای انواع مو ها متفاوت هستند و بنا به رنگ مو های افراد دارای دستور های خاصی است.
  • چهارمین مورد آن که تافت های رنگی مو بسیار راحت و آسان و کاربردی هستند در صورتی که انجام دادن و آماده نمودن پودر های رنگی زمان بر می باشند.

شرکت پخش تافت مو رنگی درجه یک

شرکت پخش تافت مو رنگی درجه یک درجه یک ترین و قدیمی ترین برند که مربوط به نوع تافت مو رنگی باشد و در سراسر جهان هم وجود داشته باشد ، برند معروفی به نام شوارتسکف می باشد. این برند، ساخت کشور آلمان از اواخر قرن بیستم می باشد که همواره در چرخه تولید و اقتصاد جهانی قرار دارد. برای واردات محصولات این برند از جمله تافت مو رنگی لازم است اقداماتی حاصل شود و آن اقدامات هم شامل فراهم نمودن شرایطی از جمله شرکت های پخش و عوامل توزیع کننده آن می باشند.

به همین منظور شرکت پخش ما در ابتدا عهده دار واردات تافت مو های رنگی شوارتسکف می باشد و پس از آن در حیطه پخش این محصولات به سراسر کشور ایران فعالیت می کند.تمام شرکت های پخش کننده و هم چنین شرکت پخش ما محصولات را به صورت عمده و خرده به دست مصرف کنندگان عزیز می رسانند.

این مصرف کنندگان ارجمند ممکن است کسانی باشند که برای مصرف شخصی خود آن محصولات را می خواهند و یا صاحبان کسب و کار در حیطه محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، آرایشگران و پیرایشگران باشند که با وجود شرکت های پخش می توانند به راحتی و با کم ترین هزینه صاحب این محصولات شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *