لیست قیمت رنگ مو

خرید عمده رنگ مو بلگا

انواع محصولات شرکت بلگا 

رنگ مو یکی از مهترین برای آرایش به خصوص برای بانوان است که علاقه مند به ست کردن رنگ مو با استایل های کژوال و مجلسی خود هستند. رنگ مو محصولی شیمیای است و مثل عطر و ادکلن و محصولات آرایشی مثل رژ لب و پرامیر و کانسیلر و کرم پودر، محصولات بلگا رنگ موی سر بلگا موفقیت خود را در فرمولاسیون منحصر به فرد با تیم حرفه ای خود و مورد آزمایش در سالن های تولید شده با آخرین فن آوری ها ارائه می دهد. با استفاده از رنگ موی سر بلگا پوشش کامل موها را در رابطه با کل ساختار مو مانند موی طبیعی احساس می کنیم. فرمولاسیون اختصاصی این مجموعه را به گروه های مختلف با شیدهای رنگی متنوع تقسیم می کند. 

خرید عمده رنگ مو بلگا | انواع محصولات شرکت بلگا

خرید عمده رنگ مو بلگا

خرید عمده رنگ مو بلگا

خرید رنگ موی بلگا در حال حاضر با توجه به کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب آن بسیار رونق پیدا کرده است. دقت داشته باشید این رنگ مو در حال حاضر در سراسر کشور از جمله تهران نمایندگی فروش دارد. قیمت عمده رنگ موی آتوسا

یکی از مهم ترین دغدغه های آرایشگرها و مسئولین سالن های زیبایی و تهیه لوازم آرایشی با کیفیت البته با قیمت مناسب می باشد. در این بین لارم است بدانید که انتخاب رنگ موی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در جلب نظر مشتریان داشته باشد. با وجود اینکه یکی از مارک ها و برندهای معروف رنگ مو، در حال حاضر برند بلگا می باشد پس مشاهده می شود این رنگ مو بسیار محبوب شده  است. با این وجود مشاهده می شود در تهران و دیگر شهرهای ایران خرید عمده رنگ مو بلگا در نمایندگی های فروش این محصول آغاز شده است. دفت داشته باشید افراد می توانند برای سالن های زیبایی خود این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسبی از این نمایندگی ها خریداری نمایند.

راهنمای استفاده از رنگ موی بلگا

راهنمای استفاده از رنگ موی بلگا

روش مصرف رنگ موی بلگا 

بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از  ترکیب رنگ موی بلگا را در یک ظرف غیر فلزی بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کرده و در نهایت با قلم رنگ آن ها را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت به دست آورید. معمولا درصد استفاده از کرم اکسیدان 1+1 است مگر اینکه روی تیوپ درصد اکسیدان را توضیح داده باشند. برای جلوگیری از ریختن رنگ روی لباس های خود از یک پیش بند یا لباس کهنه استفاده کنید.در صورتی که می خواهید پوست شما در اثر تماس با رنگ لک نشود، می توانید قسمت هایی از صورت خود را که نزدیک محل  رویش مو است با کرم چرب بپوشانید مثل وازلین قسمت هایی مانند پشت گردن، پیشانی و شقیقه 

باید بدانید در مورد کلیه رنگ ها بخصوص رنگ های روشن و مد روز، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید. به یاد داشته باشید در مورد رنگ های تیره یا پوشش دهنده موهای خاکستری و سفید بهتر است از جایی که موی خاکستری یا روشن بیشتر است شروع کنید معمولا از جلوی سر.

اگر برای اولین بار می خواهید موهای خود را رنگ کنید و موهای طبیعی و رنگ نشده دارید، باید بیشتر دقت کنید باید به گونه ای رنگ کنید که روی هر تار مو رنگ کافی وجود داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در شروع کار قسمت های انتهایی و طولی را رنگ کنید طوری که با ریشه مو 2/5 سانتی متر فاصله داشته باشد و 10 دقیقه صبر کنید یعنی در ابتدا به ریشه ها کاری نداشته باشید. 10 دقیقه بعد رنگ را به ریشه مو بزنید و 30 دقیقه برای موهای نازک و 40 دقیقه برای موهای ضخیم صبر کنید.

لیست قیمت رنگ موی بلگا

لیست قیمت رنگ موی بلگارنگ موی 100 میل بلگا دارای طیف رنگ متنوع قیمت فقط 6000 هزار تومان 

رنگ های شکلاتی، رنگ های قرمز، رنگ های نسکافه ای، عسلی، کاپیچینو، کاراملی، رنگ های تنباکویی، رنگ های دارچینی، شرابی، رنگ های بلوند، رنگ های طبیعی، رنگ های دودی، رنگ های زیتونی، رنگ های فندقی، رنگ های طلایی کاتالوگ رنگ موی مارک گپ 

واردات رنگ مو

واردات رنگ موکشورهای مهم صادر کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران: امارات، ترکیه، فرانسه، هلند، ایتالیا، چین، کره

نمایندگی فروش رنگ موی بلگا

بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور در سال بیش از 1 میلیارد دلار تخمین زده می شود که سهم واردات کالا در تامین نیاز بازار بیش از 60 درصد می باشد. در حال حاضر کالاهای موجود در این بخش در دو طریق تامین می شود. 

– ورود کالا به صورت غیر مجاز و قاچاق به کشور که معمولا این کالاها غیر استاندارد و دارای تاییدیه بهداشتی نیستند. 

– ورود کالا از مبادی رسمی گمرک تحت نظر وزارت بهداشت و موسسه استاندارد

فروش رنگ موی بلگا با نازلترین قیمت ها

فروش رنگ موی بلگا با نازلترین قیمت ها

نمایندگی رنگ مو بلگا در شیراز فروش رنگ مو با نازلترین قیمت ها را ارئه می دهد.

  1. اولین موردی که برای فروش رنگ مو باید در نظر گرفت، خرید رنگ مویی است که حساسیت ایجاد نکند. مصرف کنندگان رنگ مو می توانند محلولی را که از ترکیب رنگ مو و اکسیدان تهیه شده است را پشت گوش یا در قسمت داخلی بازو برای 48 تا 72 ساعت بمالند. اگر هیچ حساسیتی مانند خارش و سوزش یا دانه های قرمز در طول این زمان ایجاد نشد به این معنی است که نتیجه تست منفی است و فرد می تواند بدون هیچ خطری از رنگ مو استفاده کند. اگر دانه های قرمز به اندازه مشخص بر طبق اندازه جایی که امتحان شده به وجود آمد، نشانه ای از حساسیت است.
  2. مهم ترین عامل در انتخاب رنگ مو، انتخاب رنگ مایه ای است که با رنگ موی طبیعی هماهنگی داشته باشد رنگ موی طبیعی که در گروه رنگ های گرم شامل رنگ های قهوه ای تیره را هایلایت های قرمز یا طلایی ، قرمز توت فرنگی، بلوند و خاکستری است که ته رنگ زرد دارد. رنگ موی طبیعی که در گروه سرد قرار می گیرد شامل آبی، سیاه، سیاه، قهوه ای به رنگ قهوه، قهوه ای، خاکستری متوسط، بلوند پلاتینی و خاکستری با رنگمایه نمکی یا فلفی رنگ است. رنگ موهایی که در گروه خنثی قرار می گیرند، قهوه ای، کاراملی، بلوندهایی ملایم و رنگ های خاکستری گل آلود هتسند.  
  3. موقع انتخاب رنگ مو از روی عکس روی جعبه رنگ موی خود را انتخاب نکنید چون خیلی اوقات این تصویرها گول زنک هستند. بهتر است از روی ویژگی های نوشته شده روی جعبه رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

مزایای استفاده از رنگ مو

مزایای استفاده از رنگ مواز ویژگی های رنگ موی سر بلگا، نرم کنندگی آن و ثبات کامل رنگ مو می باشد.

رنگ مو بیگا دارای ویژگی های متعددی بوده و در این بین مهم ترین این ویژگی ها عبارتند از :

  1. پوشش کامل موها
  2. استفاده از فرمولاسیون اختصاصی
  3. استفاده از تیم حرفه ای در خط تولید رنگ مو
  4. دارای رنگ بندی متنوع 
  5. دارای پوشانندگی بالا 
  6. ارائه شده در حجم های مختلف 
  7. ارائه شده با قیمت بسیار مناسب
  8. دارای ضمانت کیفیت و سلامت کالا
  9. مناسب برای پوشش موهای سفید 
  10. رنگ شدن مو در زمان کم

خرید ارزان ترین رنگ مو

خرید ارزان ترین رنگ مو

 رنگ موی ارزان قیمت رنگ مو آلبورا، قیمت رنگ موی آنیکا، قیمت رنگ موی بیول، رنگ موی بلگا بلوند نقره ای، رنگ موی بلگا فندقی

رنگ مو مارال، رنگ مو بلوند خاکستری، رنگ مو بلوند طلایی، رنگ مو مدیا قهوه ای، رنگ مو اسکالیم بلوند، رنگ مو آلتیادو، 

رنگ مو والانسی، رنگ مو روسینی، رنگ مو آنیکا، رنگ مو پرستیژ، رنگ موی دنی وان، رنگ موی شایما، رنگ موی ماکادامیا، رنگ موی بلگا زیتونی، رنگ موی بیسکویتی بلگا

مراکز پخش انواع رنگ مو در کشور

مراکز پخش انواع رنگ مو در کشورانواع لوزام بهداشتی و آرایشی در ایران:

  • گروه اول: لوازم بهداشتی و آرایشی که توسط شرکت های اصلی اروپایی و آمریکایی تولید و دارای برندهای معتبر هستند 
  • گروه دوم: لوازم بهداشتی و آرایشی که توسط شرکت های چین و ترکیه تولید و در آن کشورها برند بوده و تحت نظر وزارت بهداشت عرضه می شوند. 
  • لوازم بهداشتی فاقد برند و با کیفیت پایین
  • مراکز پخش رنگ مو در تهران
  • نمایندگی پخش و فروش رنگ مو اسلام شهر دماوند

خرید اینترنتی رنگ مو

خرید اینترنتی رنگ مو

خرید اینترنتی رنگ مو بلگا و و انواع رنگ مو طبیعی و برند از فروشگاه اینترنتی اروند کالا 

فروشگاه اینترنتی اروند کالا ارائه دهنده انواع رنگ موهای مارک بلگا، رنگ موهای گارنیر، رنگ موهای شوارزکوف، انواع رنگ موهای مردانه رنگ موهای پالت ارسال به سراسر کشور و تضمین کیفبت و اصالت کالا 

احتمالا برای شما هم این مسئه به کرات پیش آمده که به فاصله زمانی کوتاهی رنگ موهایتان دیگر شادابی و نشاط اولیه را ندارد و کم کم کدر می شود. اگر جز دسته کسانی هستید که تمایل به رنگ کردن مداوم دارید یا موهایتان را دکلره می کنید و یا اینکه به خاطر سفید شدن موهایتان رنگ آنها را با فواصل زمانی کوتاه رنگ می کنید. موهایتان بعد از یک مدت کدر، خشن زبر، شکننده، و حتی در موارد حادتر دچار کشیدگی مو می شود.

ما برای شما کاملترین و جامع ترین روش های محافظت از موی رنگ شده را توضیح خواهیم داد.

اولین نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند این است که رنگ موی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و اصلا چه رنگ مویی باید خرید؟

 هنگام خرید مو باید رنگ و اکسیدان دارای برچسپ تاییدیه وزارت بهداشت باشد چون همین امر به تنهایی می تواند تایید کننده آن باشد که استانداردهای وزارت بهداشت در آن رنگ مورد توجه قرار گرفته است. حاوی کمترین مقدار رنگدانه های شیمیایی باشد، ضمن آنکه بتواند نتیجه مطلوب و افزایش ماندگاری رنگ را حاصل کند.

نکته حائز اهمیت آنکه حاوی کمترین مقدار آمونیاک باشد. 

رنگ موی بلگا نی نی سایت

بازرگانی فروش رنگ موی بلگا

بازرگانی فروش رنگ موی بلگاشرکت بازرگانی فرینا نماینده فروش رنگ موی بلگا، رنگ موی پروکسا آدرس تهران

شرکت بازرگانی نسیم فعال در بخش محصولات آرایشی و بهداشتی در سال 1384 با هدف توسعه ای پایدار و چشم اندازی بلند مدت تاسیس گردید. فعالیت خود را به طور رسمی با توزیع محصولات به صورت انحصاری در کل کشور آغاز نموده و در حال حاضر نماینده انحصاری توزیع محصولات کمپانی می باشد که به واسطه آن تصوری به یاد ماندنی از شما در ذهنها به جای می گذارد. و مجموعه ارزشمند برای مشتریان، مصرف کنندگان، همکاران، رقبا در نظر دارد. ما به پشتوانه خلاقیت و پشتکار کارکنان خود خدماتی بیش از فروش در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان ارائه می نماییم. 

خریداران رنگ موی بلگا زیر قیمت

خریداران رنگ موی بلگا زیر قیمت

تمام رنگ موها، فقط رنگ هایی نیستند که شما در قفسه های میبینید و آنها را خریداری می نمایید و با اکسیدان مخلوط کرده و استفاده میکنید. بلکه قضیه خیلی گسترده تر از این حرفاست و کارخانجات تولید رنگ موی بلگا زیر قیمت به کمک آزمایشگاههای پیشرفته توانسته اند رنگ هایی مثل بلگا تولید نمایند که با کارایی و و ماندگاری متفاوت در عین حال سالم تر از تکنولوژی سابق. البته خبر خوب اینکه در کشور ایران چند سالیست که رنگها موجود بوده و مدام به تنوع آنها نیز افزوده می شود مانند رنگ مو بلگا نی نی سایت ولی متاسفانه اکثر خانم ها به این رنگ موها آشنا نبوده و از آنها استفاده نمیکنند. قبل از خرید رنگ مو و جهت اطلاع از انواع رنگ موها می توانید اطلاعات زیر را مطالعه نمایید و از لحاظ ساختاری و تنوع برند رنگ موی بلگا بهترین و ارزان ترین است.

عرضه مستقیم رنگ موی بلگا

عرضه مستقیم رنگ موی بلگاعرضه مستقیم رنگ موی بلگا در شهرهای بزرگ غالباً با حساسیت فروش بالایی برخوردار می باشند، زیرا تقاضای خریدار و فروشنده در این راستا بسیار زیادتر است. حسن عالی خرید از فروشگاه رنگ مو آن بوده که قیمت ها با نرخ ارزان و به شکل عمده به خریدار ارائه می گردد. برخی از فروشگاه هاب عرضه کننده رنگ مو به ترکیب چند مدل رنگ نیز می پردازند و سپس به فروش آن اقدام می کنند؛ این کار باعث صرقه جویی در هزینه آرایشگاه نیز خواهد شد.

فروشگاه عرضه رنگ موی بلگا سعی برای این دارد که همیشه مدل های جدید و تازه ای که در دنیا مد شده را به خریدار رنگ مو ارائه نماید.

به عنوان مثال: می توان از جدیدترین نمونه رنگ با تلفیق های سازگار مو اطلاع پیدا کرد این کار باعث خواهد شد که:

  • خریدار نسبت به فروشنده اعتماد قابل توجهی نماید.
  • همیشه در هر برهه از زمان شیک و به روز بود.
  • در جریان آخرین مدل های رنگ مو سال قرار گیرد.
  • آسودگی در خرید رنگ مو دارید زیرا از فروشگاه های معتبری آن را تهیه کرده اید. 
  • قیمت ها واقعی تر بوده
  • کیفیت ها عالی در نظر گرفته شده و ….
  • بهره گیری از برندهای برتر رنگ مو در ترکیبات خود
  • در صورت نیاز خریدار، مدل و تناژهای رنگ مو را با یکدیگر ترکیب می نماید که البته این کار توسط افراد مجرب انجام می گیرد. 
  • تنوع گسترده محصولات رنگ مو مانند اکسیدان، ماسک و کرم
  • داشتن اطلاعات کافی در زمینه رنگ مو بلگا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *