رنگ مو موقت

رنگ مو موقت


انواع رنگ مو وقت به چه شکلهایی تولید و عرضه میشوند؟ آیا این دسته از رنگ ها به مو آسیب نمیرساند؟ آیا امکان خرید و فروش بصورت حضوری و غیر حضوری انواع رنگ مو موقت و دائم نیز وجود دارد؟
انواع رنگ موهای موقت به نمونه هایی گفته میشود که اثر موقت و پایان پذیری بر روی موها به جای میگذارند. به بیان دیگر رنگ مو موقت همانطور که از نامش نیز مشخص است، به موها رنگی موقت و زیبا میدهد که با هر بار شستشو نیز به آسانی از بین میروند. این دسته از رنگ موها به اشکال گوناگون در بازار یافت میشود مانند انواع ریمل، اسپری، پد رنگ مو و… . بیشتر رنگ های این دسته از رنگ موها نیز کاملا فانتزی هستند و غالبا صورتی، سبز، آبی، قرمز و… می باشند. تعداد کثیری از دختران جوان و نوجوان طالب این رنگ موهای موقت هستند و برای زیبایی هرچه بیشتر خود از آن بهره میبرند. استفاده بسیار آسان و راحت رنگ مو موقت یک دلیل دیگر برای انتخاب آن شمرده میشود که نیاز به شخص سوم ندارد و هر فرد به تنهایی و با کمی دقت میتواند از آن استفاده کند.

رنگ مو موقت

آیا رنگ موی موقت به موها آسیب میزند؟

رنگ موهای موقت به دلیل آنکه اثری ناپایدار بر روی موها دارند و با شستشو و حتی پس از چند روز خود بخود از بین میرود، معمولا آسیبی به بافت موها وارد نمیسازد! اما ترجیحا سعی کنید از این دسته از رنگ مو برای قسمت ریشه استفاده نکنید! ساقه و قسمت انتهای مو یک گزینه عالی برای بهره بردن از انواع رنگ مو موقت می باشد.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *