یا شامپو رنگ با شامپوی رفع سفیدی مو یکی هستند یا با یکدیگر متفاوتند؟ آیا شامپو رفع سفیدی و رنگ مو، این قابلیت را دارد که رنگ طبیعی موها را به آن بازگرداند؟ خرید پستی انواع شامپو ایرانی و خارجی برای موهای مختلف، آماده توزیع به سراسر کشور می باشد.
رنگ طبیعی موها بر اثر عوامل متعدد به مرور زمان تغییر میکند و رو به خاکستری و سپس سفیدی می گذارد. بالا رفتن سن شایع ترین عاملی است که در این امر دخیل است و راه درمان چندان مفیدی برای آن وجود ندارد. اما بسیاری از افراد هستند که در سنین پایین تر موهایشان رو به سفیدی می رود یا اینکه یک شبه موهایشان سفید میشود! عواملی چون ژنتیک و استرس های شایع روزانه، تغذیه نامناسب، کم آب بودن موها و… در این امر میتواند تأثیرگذار باشد. در این میان، بسیاری از افراد شایع ترین عامل گرایش موهایشان رو به سفیدی را، ژنتیکی و ارثی می دانند! و البته این گزینه قوی تر از بقیه مواردی است که عنوان نمودیم. به همین دلیل بیشتر مردم برای خلاصی یافتن از این مورد آزاردهنده به انواع رنگ موها پناه می برند. اما پیشرفت تکنولوژی توانسته راه آسانتری را به روی بشر باز نماید، و آن ارائه انواع شامپو رنگ و رفع سفید مو است.

شامپو رفع سفیدی

خرید شامپو رنگ و رفع سفیدی مو

شامپو رنگ و رفع سفیدی مو از نظر ترکیبات و نحوه عملکرد کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. بدین ترتیب که از انواع شامپو رنگ مو برای رنگ نمودن موها به رنگ دلخواه استفاده میشود و به نوعی یک نوع رنگ موی موقت و فانتزی محسوب میگردد.
در حالیکه شامپو رفع سفیدی مو، شامپویی است که صرفا برای رفع سفیدی موها به کار میرود، آن هم بصورت تدریجی و درمانی. نکته ای که در رابطه با این نوع شامپو وجود دارد این است که برای افرادی که همه موهایشان سفید شده، مناسب نمی باشد!منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *