شرکت پخش اکسیدان پرستیژ 12 میل بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصولات معروف را با تنوع حجم و سایز و در بسته بندی های استاندارد به طور مستقیم و غیر مستقیم در سطح بازار پخش می کند و از آن جایی که در روند عرضه لوازم آرایشی بهداشتی بسیار موفق عمل نموده توانسته حجم انبوهی از محصولات خود را با قیمت استثنایی به فروش برساند. این شرکت از طریق طراحی سایت های اینترنتی زمینه دسترسی راحت و کم هزینه خریداران عمده را فراهم نموده تا همه بدون محدودیت بتوانند آن را سفارش دهند.

شرکت پخش اکسیدان پرستیژ 12 میل

آشنایی با انواع اکسیدان پرستیژ

آشنایی با انواع اکسیدان پرستیژ یکی از وسایل و موادی که برای رنگ کردن مو لازم و ضروری است، اکسیدان می باشد که در اثر ترکیب با رنگ، سرعت رنگ پذیری را بالا و میزان روشنایی مو را تعیین می کند در واقع اکسیدان با تاثیر زیاد روی مو ها، فعالیت شیمیایی آن را آغاز نموده و موها رنگ می شوند حال یکی از انواع برند های معروف و پر فروش پرستیژ بوده که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

اکسیدان پرستیژ در حجم ۱۲ میل و با درصد های متفاوتی چون؛ ۶، ۹ و ۱۲ موجود است که با انواع رنگ ها قابل ترکیب است و از قرمزی مو ها جلوگیری می کند این اکسیدان عملکرد سریعی دارد و پس از ترکیب با رنگ، مو ها را مطابق با نظر شما و شماره ای که دارد رنگ می کند حال ما شما را با انواع اکسیدان پرستیژ آشنا می کنیم.

  1. اکسیدان ۶ درصد؛ این اکسیدان را با شماه های ۱ یا ولوم ۲۰ پرستیژ می شناسند و مناسب مو هایی است که سفید رنگ هستند در واقع این اکسیدان سبب تیره شدن رنگ مو می گردد که برای رنگ کردن ابرو نیز کاربرد دارد.
  2. اکسیدان ۹ درصد؛ این نوع اکسیدان با شماره ۲ یا ولوم ۳۰ پرستیژ شناخته می شود و مناسب مو هایی با ضخامت بالا و رنگ تیره تر است.
  3. اکسیدان ۱۲ درصد؛ این اکسیدان شماره ۳ و ولوم ۴۰ پرستیژ است که برای ترکیب پودر دکلره و مش مورد استفاده قرار می گیرد البته برای ترکیب با رنگ مو نیز مناسب می باشد.

قیمت کارخانه اکسیدان پرستیژ 12 میل

قیمت کارخانه اکسیدان پرستیژ 12 میل قیمت اکسیدان 12 میل پرستیژ به نرخ کارخانه بسیار به صرفه تر و منصفانه تر از سطح بازار است چرا که هنوز واسطه ها در این بین دخالتی ندارند و نمی توانند قیمت آن را افزایش دهند البته عواملی روی قیمت این محصول نقش دارند که مهم ترین عامل را می توان؛ نوسانات اقتصادی کشور را نام برد.

هم چنین کیفیت، حجم، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش همگی به نحوی قیمت این محصول را تغییر می دهند به گونه ای که اگر میزان سفارشات از میزان عرضه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد حال اگر شما به طور مستقیم و در حجم های انبوه انواع اکسیدان برند پرستیژ را به صورت اینترنتی سفارش دهید قیمت آن بسیار کاهش می یابد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *