رنگ مو پرستیژ شماره 6

رنگ مو پرستیژ شماره 6 توسط کدام شرکت ها پخش و عرضه می شوند؟ آشنایی شما با رنگ مو پرستیژ به چه نحو است؟ شرکت های پخش کننده رنگ مو پرستیژ محصولات خود را چگونه عرضه می کنند؟
از محصولات پرستیژ، رنگ مو نتیجه سال ها مطالعه و آزمایش های دانشمندان برجسته جهان و با استفاده از بروزترین و کارآمدترین تکنولوژی های ساخت آماده شده است.

رنگ مو پرستیژ شماره 6

ویژگی های رنگ مو پرستیژ شماره 6

رنگ مو پرستیژ شماره 6 محصول دارای مجوز ساخت سازمان غذا و دارو می باشد. محصولات رنگ مو پرستیژ از مو در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند و به طور کامل به داخل مو نفوذ کرده و رنگی با پایدار ایجاد می کند. این محصول دارای ترکیب های E و C و روغن آرگان بوده که باعث نرمی و بازسازی بافت های از دست رفته موی سر می شود، رنگ مو پرستیژ مو های سفید را به طور کامل پوشش می دهد،این محصول از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده است و همچنین باعث براقی مو، بعد از رنگ کردن موها می شود و این محصول دارای 80 طیف از رنگ های متنوع می باشد.

رنگ مو پرستیژ شماره 6

درباره رنگ مو پرستیژ چه می دانید?

شرکت تولید کننده رنگ مو پرستیژ نهایت تلاش خود را در حداقل استفاده از آمونیاک و افزودن ترکیب های C و E و و کراتینه موجود باعث درخشندگی و پایداری و حفظ رطوبت مو و عدم آسیب رسانی به آن می شود. این محصول پرستیژ ساخت ایران است و دارای مجوز بهداشتی می‌باشد. رنگ موی کامل و غنی پرستیژ با سابقه و تجربه طولانی خود کیفیت رنگی خاص و متمایز را مثل همیشه برای مصرف کنندگان عزیز فراهم آورده است. این رنگ مو در 80 طیف رنگ جهت تامین نیازهای مصرف کنندگان عزیز به بازار عرضه شده است. این رنگ مو در تیوب هایی با حجم 120 میل با پوششی بسیار قوی تمامی تارموهای شما را به رنگ مورد علاقه شما تبدیل خواهد کرد. از مزایا رنگ مو پرستیژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غنی از پروتئین، کراتین، ویتامین سی
  • دارای حداقل میزان آمونیاک
  • رنگ دانه های عمیق و با نفوذ بالا
  • ماندگاری بسیار بالا
  • پوشانندگی کامل تار موهای سفید و خاکستری
  • مناسب برای انواع موها با ساختار متفاوت
  • فاقد رنگ دانه های مضر قرمز

رنگ مو پرستیژ شماره 6

معرفی طیف های رنگ مو پرستیژ

آیا با انواع طیف های رنگ مو آشنا هستید؟
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع طیف های رنگی رنگ مو پرستیژ آشنا کنیم. رنگ موی پرستیژ متشکل از سری طبیعی از ده رنگ طبیعی و پرطرفدار می باشد:
شماره 1 : مشکی
شماره 2 : قهوه ای خیلی تیره
شماره 3 : قهوه ای تیره
شماره 4 : قهوه ای
شماره 5 : قهوه ای روشن
شماره 6 : بلوند تیره
شماره 7 : بلوند
شماره 8 : بلوند روشن
شماره 9 : بلوند خیلی روشن
شماره 10 : بلوند خیلی خیلی روشن

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *