رنگ مو اوکیا

رنگ مو اوکیا


آیا با جدیدترین مدل رنگ مو مارک اوکیا آشنایی دارید؟ آیا رنگ مو اوکیا از خاصیت کراتین برخوردار است؟ عرضه مستقیم بهترین و جدیدترین آلبوم های رنگ مو اوکیا از هم اینک در سایت قرار گرفته.
زیبایی موها همگان را به شگفتی وامیدارد، به خصوص برای خانمهایی که همواره تلاش میکنند موهایی زیبا را با استفاده از رنگ موهای جدید و دوست داشتنی به رخ بکشند! رنگ مو معمولا در چند نوع موقت و دائم عرضه میگردند که غالبا نمونه های دائم مورد کاربرد بسیاری از بانوان قرار میگیرد. رنگ مو دائم عمدتا دارای اقلامی است که الزما باید همراه داشته باشد؛ از جمله اکسیدان و نرم کننده. البته این گزینه ها در برخی از مارکها ممکن متفاوت باشد! رنگ موهای موقت نیز همانطور که از نامشان مشخص است، دارای اثر ناپایدار بر روی موها هستند که طی شستشوی مداوم از بین خواهند رفت.

رنگ مو اوکیا

آیا رنگ مو اوکیا برند خوبی است؟

از انواع رنگ موهای جدیدی که مدتی است به بازار لوازم آرایشی وارد شده، اوکیا است. رنگ مو اوکیا به دلیل پروتئینی که برای موها فراهم می آورد و از طرفی درصد قابل توجهی از کراتین که به همراه دارد، یکی از بهترین مدلهای رنگ مو در ایران و حتی جهان شناخته میشود! رنگ مو اوکیا با محکم تر نمودن ساقه موها از ریزش و آسیب پذیری آن جلوگیری می نماید. رنگ مو جدید اوکیا، دارای انواع ویتامین های مفیدی است که برای تأمین و تقویت ریشه موها قطعا لازم خواهد بود.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *