رنگ کردن موی زنان و مردان به صورت مکرر سبب ریزش و سفیدی و خراب و سوختگی مو می شود و به تار مو آسیب می رسد، رنگ مو پروکسی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی در بخش رنگ موها می باشند که بیشتر جهت تغییر رنگ طبیعی مو و یا پوششش موهای سفید استفاده می شوند، عرضه رنگ مو پروکسی درجه یک و با ضمانت به شعب سراسر کشور صورت می گیرد تا در دسترس مصرف کنندگان آن قرار بگیرد.

برای مشاهده کاتالوگ رنگ مو کلیک کنید.

عرضه رنگ مو پروکسی درجه یک و با ضمانت

عوامل موثر بر بالا رفتن کیفیت رنگ مو

عوامل موثر بر بالا رفتن کیفیت رنگ مو حذف آمونیاک از رنگ های مردانه و زنانه سبب کاهش مشکلات پس از رنگ برای مو شد و مو را از خشکی، شکنندگی، ریزش، سفیدی و سوختگی نجات داد و آسیب مو را به حداقل رساند، به همین دلیل است که خرید و فروش رنگ موهای بدون آمونیاک و صادرات آن به کشورهای دیگر بسیار بیشتر شده و علاقه مندان و طرفداران بسیاری به این محصول جذب شده اند.

یک محصول باکیفیت و مرغوب از مواد اولیه مرغوبی برای تولید در آن استفاده شده که قاعدتا در فروش و صادرات نیز موفق ترند و افراد بیشتری را به خرید خود جذب می کند، امروزه صادرات رنگ مو در انواع برند ایرانی درجه یک به کشورهای بسیاری صورت می گیرد که سبب افزایش رونق اقتصادی شده است، عوامل موثر در کیفیت رنگ مو شامل ترکیبات مواد اولیه استاندارد و درجه یک همراه با روغن و نرم کننده و ویتامین هایی نظیر ویتامین سی می باشد که اگر در ساخت این رنگ موها آمونیاک نیز حذف شده باشد به مرغوبیت آنها اضافه می شود.

رنگ موی پروکسی حاوی مواد مغذی است که موهای شما را درخشان و نرم می کند. کراتین موجود در آن مو را بازسازی و ترمیم می کند و حاوی روغن آرگان هستند که مقاومت مو را نیز بالا می برد و سبب آبرسانی مو و جلوگیری از وزی و خشکی مو می شود و با وجود ویتامین C در ترکیبات آن از خشکی و سفیدی زودرس مو جلوگیری می شود و دارای ویژگی تسریع در رنگ پذیری و درخشندگی مو می باشد.

خرید رنگ مو پروکسی مستقیم از کارخانه

خرید رنگ مو پروکسی مستقیم از کارخانه رنگ مو پروکسی انواع مختلف در حجم و تناژ رنگی دارد که ویژگی های آن را در بالا ذکر کردیم، برای خرید باید بدانید رنگ های گرم برای پوست های تیره و رنگ های سرد برای پوست های روشن مناسب است، رنگ موی n10 یکی از انواع رنگ های این مارک است که فروش بالایی دارد، خرید رنگ موی پروکسی مستقیم از کارخانه سبب حذف واسطه ها و کاهش قیمت محصول می شود که برای مشتری برای خرید عمده و بالا گزینه خرید خوبی است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *