داشتن بهترین موهای فر برای برخی افراد تقریباً ضروری است. علاوه بر جذابیت های خاصی که به استایل صورت ما می دهد، حالت جالب و فان به چهره ما می بخشد. یکی از بهترین و اصولی ترین روش ها برای فر کردن مو استفاده از تافت فرکننده مو می باشد. قصد خرید این تافت را به صورت عمده دارید؟ مجموعه ما عمده فروشی این ماده می باشد.

عمده فروشی تافت فرکننده مو

اطلاعاتی درباره تافت فرکننده مو

اطلاعاتی درباره تافت فرکننده مو مواد

تیتانیوم ، تورمالین و سرامیک بهترین مواد برای درمان مو امروزه هستند. اطمینان حاصل کنید که ، هر کدام از برندها را انتخاب کنید ، هر یک از 3 را شامل می شود.

گرم گننده با ترموستات

در صورت داشتن موهای با خصوصیات خاص ، مانند بسیار ریز بودن و یا رنگ کردن اغلب موها ضروری است.

تنظیمات دما

هر نوع مو برای کار با آن نیاز به درجه حرارت دارد و مهم است که یک راه مناسب را پیدا کنید در غیر این صورت دچار سوء استفاده غیر ضروری برای مورچه می شوید.

همچنین مورد مخالف نیز وجود دارد که ضخامت لوله مانع از پوشیدن فرهای ریز شما می شود.

مراحل ساده برای دانستن چگونگی فر کردن موهای خود با تافت فر کننده مو

موهای خود را طبق معمول با استفاده از نرم کننده ، ماسک و غیره بشویید و سبک کنید. از یک شامپو برای موهای فرفری استفاده کنید ، مایع شوید و بگذارید کاملاً خشک شود.

از محافظ حرارتی مورد اعتماد خود استفاده کنید ، و آن را به طرز ناگهانی روی مورچه اسپری کنید.

موها را به همان قسمتها به عنوان فر یا موج هایی که می خواهید ایجاد کنید تقسیم کنید و آنها را با موچین حل کنید. ضخامت هر بخش به اثر مورد نظر شما بستگی دارد. اگر به دنبال امواج ساده هستید ، بخش های ضخیم ایجاد کنید. برای فرهای ظریف تر یا محکم تر ، بخش ها باید کوچکتر شوند.

دمای دستگاه را با توجه به نوع موی خود تنظیم کنید ، همیشه آن را به سمت پایین بکشید.

ما از پایین به بالا کار خواهیم کرد. یک قسمت از پشت را انتخاب کنید ، آن را رها کنید و آن را روی لوله انبردست بچرخانید. اگر گیره ای دارد ، عالی! از آن برای نگه داشتن موهای خود استفاده کنید و از سوختن شما جلوگیری می شود.

با استفاده از مو

اگر می خواهید موج بزنید ، ما به شما توصیه می کنیم که از همان بالا شروع به باد کردن مو نکنید ، بلکه این کار را از سوم دوم طول قفل شروع کنید و تا آخر کار را انجام ندهید. اگر می خواهید فرهای کاملی داشته باشید ، آنچه را که ما گفتیم ، بگیرید.

انبردستها را بر روی موهای خود نگه دارید تا چند ثانیه بسته به درجه حرارت ، نوع فرهای مشخص شده و حساسیت موهایتان باشد.

شما باید در هر بخش تکرار کنید.

نکته خوب این است که جهت دیگری را که در آن موهایتان را باد می کنید متناوب کنید تا ظاهری طبیعی ایجاد کنید.

هنگامی که تمام فرهای شما تعریف شد ، آنها را کار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. شکل فر را مجدداً تأیید کنید ، اگر می خواهید آن را بسیار مشخص کنید یا انگشتان خود را بین آنها بکشید تا آنها را محو کند ، مدل موهای خود را طبیعی تر کنید.

جدیدترین قیمت تافت فرکننده مو

جدیدترین قیمت تافت فرکننده مو مجموعه ما اقدام به ایجاد بازار تافت مو فر کننده با قیمتی استثنایی و کیفیت بی نظیر نموده است. محصولات ما از برند های معتبر جهان می باشند. چیزی که بازار فروش ما را خاص تر نسب به سایر نموده است سهولت خرید در آن است. خرید به صورت غیر حضوری انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت تافت فر کننده مو، ثبت سفارش و خرید این تافت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *