آیا فروشگاه آنلاین انواع شامپو رنگ مو و مد روز، از برندهای معروف و معتبر دنیا استفاده میکند؟ قیمت انواع شامپو رنگ مو چگونه است؟ آیا شامپو رنگ مو شامل رنگهای فانتزی میشوند؟
رنگ مو شامل انواع مختلف دائم، نیمه دائم و موقت هستند که خانمها به طرق گوناگون از آنها استفاده می کنند. از انواع رنگ موهایی که تقریبا همه خانمها از آن بهره می برند نمونه های دائمی است. این دسته از رنگ موها با اکسیدان و مقداری واریانسیون (بطور دلخواه) ترکیب میشوند و بر روی موها برای مدت زمانی مشخص که زمانی بین 40 تا 45 دقیقه می باشد، مورد کاربرد قرار میگیرد. دوام انواع رنگ مو دائمی بالاتر از سایر نمونه های دیگر است و تا حداقل یکماه ماندگاری دارد. نمونه های دیگر از انواع رنگ مو، مدلهای نیمه دائم یا موقت هستند که به شکل شامپوهای رنگ مو خود را به نمایش میگذارند. بیشتر شامپوهای رنگ مو دارای رنگهای فانتزی و موقت می باشند که البته در بین دختران جوان و بسیاری از خانمهای خوش ذوق، کم طرفدار هم نیستند.

فروشگاه رنگ مو

فروشگاه مجازی و آنلاین انواع شامپو رنگ مو

شامپوهای رنگ مو، غالبا از برندهای شناخته شده و معتبر دنیا تولید و عرضه میگردد و نمونه ایرانی آنرا کمتر میتوانید بیابید. این دسته از رنگ موها، مانند شامپو بر روی مو مالیده شده و پس از مدت زمان مندرج بر روی بسته بندی که زمانی بین 10 الی 20 دقیقه می باشد، موها را شستشو میدهید. با یکبار استفاده از این شامپوهای رنگ مو، رنگ دلخواه بدست نمی آید و باید چندین بار تکرار شود.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *