رنگ مو آلبورا

رنگ مو آلبورا


آیا از جدیدترین آلبوم رنگ مو آلبورا خبر دارید؟ آیا رنگ مو آلبورا از مواد طبیعی و گیاهی تولید شده است؟ قیمت فروش انواع رنگ مو آلبورا چقدر می باشد؟ فروشگاه مجازی رنگ مو آلبورا کدام است؟
تغییر در آرایش و رنگ مو از کارهای مورد علاقه بسیاری از خانمهای خوش سلیقه است. در زمانهای گذشته رنگ موها بیشتر به صورت طبیعی بود و از گیاهان و عصاره ها گرفته میشد، مانند حنا و برگ گردو. امروزه نیز اکثریت رنگ موها از همین گیاهان دارویی برای رنگ دهی بهتر استفاده میکنند اما تفاوت آن با زمان گذشته در این است که برخی از مواد نرم کننده و تقویت کننده را در آن نیز بکار میگیرند. انواع رنگ مو جدید با بهره گیری از مواد کراتین دار، از خشک شدن موها نیز جلوگیری نموده و به حفظ حالت ارتجاعی و استحکام موها کمک می کند.

رنگ مو آلبورا

انواع رنگ مو جدید و زیبا آلبورا

یکی دیگر از انواع رنگ موهای جدیدی که مدتی است به بازار وارد شده، آلبورا میباشد. رنگ مو آلبورا، تحت لیسانس کشور اسپانیا قرار دارد. این رنگ مو با بهره گیری از آخرین تکنولوژی برتر و روز دنیا، یکی از بهترین رنگ موها در عصر حاضر شناخته میشود. رنگ مو آلبورا به دلیل بهره بردن از ویتامین C، به تقویت موها کمک نموده و موجب درخشندگی و حالت پذیری بهتر نیز میگردد. از طرف دیگر، رنگ مو جدید آلبورا حاوی درصد قابل توجهی کراتین بوده که از وز شدن موها پیشگیری می نماید. لازم به ذکر است که در رنگ مو آلبورا، از روغن کنجد و زیتون نیز استفاده گردیده که به نرم شدن موها یاری می رساند.
خوشبختانه قیمت فروش رنگ مو جدید آلبورا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.منبع: www.irancosmetic.net

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *