یکی از فاکتورهای مهم در جذابیت چهره خانم ها و حتی آقایان، رنگ موی آنها است. انتخاب بهترین رنگ مو بر اساس فصل سال و ترکیب چهره اهمیت زیادی در زیبایی افراد خواهند داشت. با توجه به علاقه خانم های جوانان به استفاده از رنگ های فانتزی و روشن، انتخاب یک برند باکیفیت و معتبر نقش مهمی در سلامت موی آنها دارد. در این مقاله به معرفی رنگ موی عسلی گارنیک و چگونگی خرید انواع رنگ این برند از فروشگاه های معتبر و مراکز عرضه عمده می پردازیم.

فروشگاه عرضه رنگ موی عسلی گارنیک

انواع رنگ موی گارنیک

انواع رنگ موی گارنیک در بازار رنگ مو شاهد عرضه برندهای مختلف ایرانی و خارجی این محصولات هستیم. یکی از باکیفیت ترین برندهای وارداتی گارنیک نام دارد که یک شرکت ایتالیایی است. از ویژگی ممتاز رنگ موی گارنیک باید به داشتن حدود 120 طیف رنگی اشاره کرد که موجب شده افراد با سلیقه های مختلف، بتوانند رنگ موی دلخواه خود را از کاتالوگ آن انتخاب کنند.
رنگ موی گارنیک سری طبیعی، عسلی، کنفی، کاکائویی، نسکافه ای، زیتونی و دودی چند مورد از پرطرفدارترین آنها در بین خانم های جوان به شمار می آیند. وجود ویتامین E و روغن زیتون در ترکیبات این محصول سبب شده تا میزان جذب رنگ افزایش یابد و مو بعد از شستن به هیچ عنوان حالت فر و خشک به خود نگیرد. ماندگاری طولانی مدت و عدم ایجاد زمینه قرمزی بر روی مو نیز دو مورد دیگر از فاکتورهای کیفی رنگ گارنیک به شمار می آیند. میزان آمونیاک موجود در ترکیبات این رنگ کنترل شده بوده که سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به فولکولهای مو و حفظ شادابی آن شده است.

مرکز خرید رنگ موی عسلی گارنیک

مرکز خرید رنگ موی عسلی گارنیک رنگ موی عسلی گارنیک در سه طیف رنگی عسلی تیره، متوسط و روشن با کدهای 6.54، 7.54 و 8.54 در کاتالوگ این برند دیده می شوند که اغلب جزء رنگ های گرم و پرطرفدار به شمار می آیند. ترکیب عسلی و دودی همراه با زیتونی طیف رنگی زیبا و خارق العاده ای را روی موهای دکلره شده ایجاد خواهد کرد.
البته توصیه می کنیم که برای حصول نتیجه بهتر از تجربیات آرایشگران حرفه ای جهت رنگ کردن موی خود استفاده کنید. خرید رنگ موی عسلی گارنیک و دیگر طیف های رنگی با توجه به درجه کیفی و مزیت های استفاده از آن می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای طرفداران رنگ مو روشن باشد. برخی از مهمترین ویژگی های رنگ مو برند گارنیک عبارتند از:

  • دارای کراتین طبیعی
  • ترکیبات ارگانیک حاوی روغن زیتون
  • ماندگاری بالا و قابل قبول
  • عدم نیاز به استفاده از نرم کننده ها
  • تنوع رنگی بسیار زیاد

خرید عمده رنگ مو برند گارنیک با بهره گیری از شیوه های نوین و سفارشات آنلاین، امکان استعلام قیمت و آگاهی از نوسانات بازار را برای خریداران عمده در سراسر کشور فراهمی می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *