اکسیدان ماده ای است که به عنوان یکی از ترکیبات اصلی رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ گرفتن مو و فعال شدن ترکیبات رنگ مو تا حدود زیادی به کیفیت اکسیدان مورد استفاده بستگی دارد. ترکیبات اکسیدان شامل هیدروژن پر اکسید، آب و تعداد دیگری از مواد شیمیایی است که موجب رنگ پذیری موها و روشن شدن آنها می گردد. هر چه درصد اکسیدان مخلوط شده با رنگ مو بیشتر باشد میزان روشن کنندگی آن نیز بیشتر خواهد شد. اگر از اکسیدان های بسیار قوی استفاده شود ممکن است موها آسیب ببینند و تار مو سفت و نازک شود. علاوه بر تغییر رنگ مو، اکسیدان موجب ماندگاری رنگ بر روی مو می شود. انواع گوناگونی از اکسیدان های در بازار وجود دارند و مصرف کنندگان به تناسب کیفیت و قیمت اقدام به خرید انواع اکسیدان ها می نمایند. فروش اکسیدان پادینا به جهت گیاهی بودن و مقرون به صرفه بودن این روزها بسیار متداول است. 

فروش اکسیدان پادینا | توزیع کننده لوازم آرایشی برند پادینا به قیمت تولید

فروش عمده اکسیدان پادینا در سایز های مختلف

فروش عمده اکسیدان پادینا در سایز های مختلفاکسیدان ها از سه درصد تا 12 درصد با حجم های متفاوتی تولید و به بازار ارائه می شوند. سالن داران و فروشندگان لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی برای خرید عمده اکسیدان در سایزهای مختلف و استعلام قیمت اکسیدان پادینا می توانند با کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل نمایند. 

لیست قیمت اکسیدان 4 لیتری پادینا

لیست قیمت اکسیدان 4 لیتری پادینااکسیدان های پادینا در سایزهای مختلف برای مصرف کنندگان خانگی و سالن داران و مصرف کنندگان عمده تولید می گردد. اکسیدانهای گالنی چهار لیتری پادینا برای مصارف عمده و استفاده در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها تولید و روانه بازار می شود. برای کسب اطلاع از لیست قیمت به روز اکسیدانهای چهار لیتری پادینا که بر پایه مواد گیاهی تولید شدند با راه های ارتباطی موجود در سایت فروشگاهی ما تماس برقرار نمایید. مرکز رنگ مو به عنوان نمایندگی فروش اکسیدان با کیفیت با ارائه محصولاتی مرغوب در خدمت هموطنان عزیز است. 

بهترین نوع اکسیدان ایرانی و خارجی در بازار

بهترین نوع اکسیدان ایرانی و خارجی در بازارانواع اکسیدان ایرانی و اکسیدان خارجی در بازار مصرفی موجود است. یکی از بهترین مارک اکسیدان تولید داخل، از برند پادینا می باشد. اکسید گیاهی پادینا در چهار ولوم و در چهار رنگ تخصصی (سبز گیاهی، آبی، قرمز و سفید) تولید می شود. این اکسیدان حاوی کراتین است و منشأ طبیعی دارد و قابلیت ترکیب با انواع مختلف رنگ مو را داراست. 

خرید اینترنتی اکسیدان و انواع لوازم آرایشی پادینا

خرید اینترنتی اکسیدان و انواع لوازم آرایشی پادینا پادینا برندی معتبر و ایرانی است که انواع محصولات بهداشتی را تولید می نماید. از لوازم آرایشی تولید شده توسط این شرکت می توان موارد ذیل را نام برد:

  1. انواع رنگ مو حاوی ویتامین سی و عصاره آلوئه ورا که خاصیت نرم کنندگی بالایی دارند و موجب نرمی و درخشان شدن مو می گردند. این رنگ موها از آسیب دیدگی، خسکی و شکنندگی موها جلوگیری می کنند و با شرایط آب و هوایی کشور ما سازگار است.
  2. رنگ های ابرو که دارای عصاره آووکادو و روغن آرگان هستند و در تقویت ابروهای شکننده و دارای ریزش بسیار مؤثرند.
  3. کرم های دکلره که دارای مواد مغذی برای مو هستند و از آسیب دیدگی مو جلوگیری می کنند.
  4. کرم های اکسیدان بر پایه مواد گیاهی که به موها آسیبی نمی رسانند.
  5. پودرهای دکلره حاوی پروتئین گندم.
  6. انواه شامپوهای نرم کننده، تثبیت کننده رنگ مو.
  7. انواع مختلف ماسک، سرم و لوسیون مو.
  8. واکس مو و اسپری مش.
  9. انواع اسپری های حالت دهنده و چسب مو.

هم وطنان عزیز برای خرید اینترنتی انواع این محصولات، با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب می توانند با مشاوران فروش ما در ارتباط باشند و ضمن کسب مشاوره در زمینه بهترین و مناسب ترین محصول، از موجودی و قیمت این محصولات اطلاع حاصل نمایند.

توزیع کننده اکسیدان بهترین برند اکسیدان به قیمت تولید

توزیع کننده اکسیدان بهترین برند اکسیدان به قیمت تولیدبسیاری از برندهای داخلی مانند پادینا و  برندهای خارجی در بازار لوازم و محصولات میکاپ و آرایش در کشور موجود هستند. مرکز فروشگاهی پیش رو توزیع کننده اکسیدان برندهای معتبر تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی می باشد و انواع این محصولات را به قیمت تولید و با کیفیت بالا برای فروش ارائه نموده است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *