رنگ کردن مو به افراد حس تازگی و نشاط خاصی می هد و که به دلیل تغییرات ظاهری است که بر روی موی آنها صورت می گیرد، امروزه برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی مشغول تجارت و خرید و فروش و صادرات هستند و هر برند مشخصات و مزیت ها و مخاطبان خاص خود را دارد یکی از این برند ها رنگ مو بیس کالر است که فروش اینترنتی آن با تخفیفات ویژه ای صورت می گیرد.

فروش اینترنتی رنگ مو بیس کالر با تخفیف ویژه

عوامل موثر بر پایین آمدن قیمت رنگ مو

عوامل موثر بر پایین آمدن قیمت رنگ مو هر چه کیفیت مواد تولیدی رنگ مو ها و لوازم آرایشی و بهداشتی از نظر استاندارد و بهداشت بالا تر باشد و از ترکیبات گیاهی و مواد مغذی در آنها استفاده شده باشد مشتریان بیشتری به آنها جذب می شود و خرید و فروش پر رونق تری دارند و در زمینه عرضه به شعبات داخلی کشور و صادرات به کشورهای دیگر نیز بهتر عمل می کنند و بازار داغ تری دارند.

از عوامل موثر بر پایین آمدن یک محصول مانند قیمت رنگ موها باید به فروش اینترنتی و مستقیم محصول به خریدار و حذف واسطه ها می باشد که قیمت را کاهش می دهد.

رنگ موی بیس کالر سرشار از ویتامین C و مواد نرم کننده و کراتین است که باعث می شود بعد از اینکه موی خود را رنگ کردید موهای شما نرم و لطیف باقی بماند و دچار آسیب و خشکی و وزی نشود، این رنگ پوشش و دوام خوبی دارد و موهای سفید را به راحتی پوشش می دهد، این برند در ایران تولید و عرضه می شود.

رنگ مو بیس کالر رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر دهد و آنها را تیره تر یا روشن تر کند و در هر شرایطی کاملا رنگ پایداری است و سبب حالت دهندگی مو می شود و حجم آن 125 میل می باشد و بسیار با صرفه از نظر هزینه و حجم است.

رنگ مو media یک محصولی ایرانی با قیمت مناسب است که در بسته‌بندی ۱۰۰ میلی لیتری عرضه می شود و دارای ویتامین c است که آسیب کمتری به موها می زند و کاتالوگ رنگ موی آن تنوع زیادی دارد و از رنگ‌های تیره و روشن شیکی مانند قهوه‌ای و شرابی تا انواع رنگ موی بلوند و زرد را شامل می شود.

شرکت پخش رنگ مو بیس کالر با کیفیت بالا

شرکت پخش رنگ مو بیس کالر با کیفیت بالا یک رنگ موی اعلا و خوب باید بدون آمونیاک و مواد شیمیایی باشد و دارای ویتامین و کراتین و مواد نرم کننده و روغن های گیاهی باشد تا مو را از خشکی و شکنندگی و آسیب در امان نگه دارد و مو نرم و درخشان و سالم باشد، شرکت پخش رنگ مو بیس کالر با کیفیت بالا را با قیمت مناسب به شعب معتبر فروش سراسر کشور عرضه می کند تا به دست مشتریان این محصول برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *