رنگ مو از پرطرفدار ترین لوازم آرایشی در بانوان است که مصرف بالایی دارد. علاوه براین ، رنگ موهای فانتزی در میان جوانان هم طرفدار پیدا کرده است، رنگ مو استار شرابی یکی از زیباترین رنگ های فانتزی است. برند استار از تولید کنندگان برتر در این زمینه است.

فروش بی واسطه رنگ مو استار شرابی درجه یک

مقایسه کیفیت رنگ موی پرستیژ و استار

مقایسه کیفیت رنگ موی پرستیژ و استار به طور معمول رنگ مو باعث آسیب دیدن بافت موها می شود و این مسئله خیلی از بانوان را از رنگ کردن موها منصرف کرده است.

اما رنگ موهایی وجود دارند که نه تنها آسیبی نمی‌رسانند بلکه فواید زیادی برای موها دارند و ویتامین های زیادی در مواد تشکیل دهنده آن ها وجود دارد. در این بخش به مقایسه رنگ مو از دو برند پرستیژ و استار می پردازیم.

رنگ مو از برند پرستیژ: این برند در دوسال اخیر فروش زیادی به دلیل کیفیت بالای خود داشته است. دلیل کیفیت بالای محصول این است که آمونیاک در آن به کار برده نشده است، آمونیاک از اجزای تشکیل دهنده در رنگ موهای قدیمی است که باعث باز شدن فولیکول های مو می شود.

اما نکته قابل توجه این است که رنگ موهای گیاهی برای اثر دهی نیاز به گرما دارد و در حین رنگ گرفتن باید از گرمای سشوار استفاده بکنید.

از ویژگی های این رنگ مو ها:

رنگ دانه قرمز ندارد

دارای کراتین، پروتئین، ویتامین سی است

ترمیم موهای آسیب دیده

حجم دهی به موهای آسیب دیده و پر پشت نشان دادن آنها

برند استار: رنگ موهای این برند بسیار پر طرفدار است و اگر به فروشگاه ها دقت کنید هیچ برندی به اندازه استار پر فروش نیست. حاوی انواع روغن های گیاهی و کراتین است که به منظور احیای موهای آسیب دیده بسیار مفید عمل می کند.

ویژگی های این برند:

طیف وسیعی از رنگ ها را برخوردار است

شفافیت زیادی به موها می دهد

دارای ویتامین B و ویتامین C

ثبات رنگ روی موها و ماندگاری زیاد

مانع خشک و وز شدن موها

این رنگ موی خارجی در بازار ایران بسیار پر طرفدار است، دارای تنوع زیادی است که مشتری را سردرگم می کند. با این رنگ موها می توانید یک هایلایت جدید زیبا و بی نظیر را روی موهایتان تجربه کنید.

پخش مستقیم رنگ مو استار شرابی از کارخانه

پخش مستقیم رنگ مو استار شرابی از کارخانه در اینجا می توانید رنگ موی مورد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه به صورت تکی و عمده سفارش دهید. رنگ مو استار شرابی از پرطرفدار ترین رنگ موها که میتوانید برای سال نو این رنگ بی نظیر را تجربه کنید.

ارسال به صورت مستقیم از کارخانه است که در هزینه بسیار صرفه جویی می شود. برای سفارش وارد سایت شده و پس از دریافت مشاوره رایگان و مشاهده محصولات پر تنوع برند استار اعم از اکسیدان و رنگ مو اقدام به خرید کنید. محصولات استار به گونه ای است که هیچوقت از خرید آن پشیمان نخواهید شد و باتوجه به برتری که نسبت به دیگر برند ها دارد میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *