فروش رنگ موی پادینا

فروش رنگ موی پادینا به صورت عمده و جزیی در تمام فروشگاه های معتبر شهر به فروش می رسند که شما جهت خرید انواع رنگ موهای پایه n1 تا n6 می توانید به این فروشگاه ها در شهر خود مراجعه کنید.
فروش رنگ موی پادینا که یکی از پرطرفدارترین رنگ های مو ایرانی می باشد، بسیار بالا است که کیفیت و فرمولاسیون عالی نسبت به قیمتش دارد.
شرکت کادوس با تولید انواع رنگ موهای مارک پادینا هر ساله بهترین محصولات خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. این رنگهای مو مختص به خانوم ها و آقایان ایرانی تولید شده است که دارای جنس موی خاصی دارند.

فروش عمده رنگ مو پادینا

شرکت کادوس برای فرموله کردن محصولات خود از کمک های فنی شرکت lcw فرانسه استفاده کرده است . تا بتواند رنگ موهایی مناسب برای افرادی با موهای خاص و ضخامت مختلفی تولید کند. معمولا رنگ های مو را اساس نوع رنگی که برروی مو ایجاد می کنند نام گذاری می کنند. رنگ مو پادینا، همانند سایر رنگ مو ها بر پایه 10 رنگ هست که آن رنگ ها به صورت زیر هستند.

  •  مشکی پرکلاغي
  • مشکی طبيعي
  •  قهوه ای سوخته
  •  قهوه ای متوسط
  •  قهوه ای روشن
  •  بلوند تيره
  •  بلوند متوسط
  •  بلوند روشن
  •  بلوند خيلی روشن
  •  بلوند خيلی خيلی روشن يا پلاتينه

که شما جهت خرید هر کدام از این رنگ موها با پایه های مختلف می توانید به مراکز فروش رنگ مو پادینا مراجعه کنید.

فروش رنگ موی پادینا

انواع رنگ مو سری n

امروزه به دلیل وجود رنگ موهای فراوان آن را با نام های n, A, C و G از هم تشخیص می دهند. هر کدام از این علائم نشان از کیفیت و ویژگی های خاص رنگ مو ها هست. رنگ مو سری n نشان از طبیعی بودن این محصول می باشد. که شما جهت خرید این رنگ های موی طبیعی پادینا می توانید به مراکز خرید و فروش رنگ مو پادینا مراجعه کنید. البته لازم به ذکر هست که رنگهای مو با علائم اختصاری دیگری نیز در بازار وجود دارد که به معرفی آنها می پردازیم.

  1.  RFE قرمز آتشين خالص-قرمز مسی
  2.  S ماسه‌ای
  3.  PL روشن با تن آفتابی
  4.  PS روشن با تن ماسه‌ای
  5.  PG روشن با تن طلايی
  6.  PB روشن رو به بژ
  7.  N NATURAL طبيعی
  8.  A ASH خاکستری
  9.  C SILVER نقره‌ای
  10.  G GOLD طلايی
  11.  M MATT زيتونی
  12.  B BEIGE بژ- قهوه‌اي مايل به زرد و خاکستری
  13.  R RED قرمز – بلوطی
  14.  RED FIRE قرمز آتشين
  15.  VIOLET بنفش يا شرابی
  16.  WARM گرم برزيلی يا موکا
  17.  CUPPER مسی
  18.  BLOND LIGHT بلوند روشن ويژه
  19.  RED LIGHT قرمز روشن – مسی طلايی
  20.  RF RED مسی بنفش
  21.  NF NATURAL FULL فوق طبيعيی

که شما با دانستن این علایم می توانید به هنگام خرید رنگ مو مناسب پادینا از نحوه فرمولاسیون آنها اطلاعتی بدست بیاورید.

فروش رنگ موی پادینا

فروش رنگ موی پادینا

ایجاد حس زیبایی و زیبا ماندن یکی از اصول زندگی انسان هاست. به طوری که آدمیان از روزگاران قدیم در این راستا تلاش های پی در پی داشتند. یکی از کارهایی که در زیبایی انسان تاثیر فراوان دارد رنگ موی اوست. شما با رنگ کردن موهای خود به روش های فراوان می توانید بر حس زیبایی و جذابیت خود بیافزایید.
اما انتخاب رنگ مو یکی از اصولی هست که از حساسیت بالایی برخوردار هست. انتخاب رنگ موی مناسب همان گونه که در زیبایی شما تاثیر دارد بالعکس انتخاب رنگ موی نامناسب هم در ثلب زیبایی شما تاثیر دارد. لذا شما جهت خرید انواع رنگ موی پادینا با مدل های مختلف می توانید به مراکز خرید و فروش رنگ مو پادینا در شهر خود مراجعه کنید.

فروش رنگ موی پادینا

جدیدترین رنگ مو پادینا

اگر تمایل به خرید انواع رنگ مو های جدید و تازه پادینا دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش رنگ مو پادینا اقدام به خرید و سفارش عمده رنگ های مو کنید. شرکت تولیدی رنگ مو پادینا با کمک فن آوری های روز دنیا هر ساله در جهت تولید بهترین و باکیفیت ترین رنگ های مو تلاش می کند تا با فروش و عرضه این رنگ های مو آنان را در اختیار مراکز فروش رنگ مو پادینا قرار دهد.

فروش رنگ موی پادینا

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *