امروزه، انواع رنگ مو با برند های مختلف ایرانی و خارجی در بازار مشاهده می شود، که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی می باشند و یکی از نمونه های پرفروش آن، رنگ مو رنوال است، که طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل این روزها بازار فروش‌ رنگ مو رنوال اسپانیا به صورت عمده، بسیار داغ می باشد. با توجه به کاربرد وسیع و کیفیت درجه یک این محصول، اغلب مشتریان آن را در تعداد بالا تهیه می کنند.

فروش رنگ مو رنوال اسپانیا به قیمت عمده

آشنایی با شماره های مختلف رنگ مو

آشنایی با شماره های مختلف رنگ مو رنگ مو، دارای شماره های مختلفی می باشد و معمولا از شماره 1 تا 10 وجود دارد؛ به طور مثال، رنگ شماره 1 با پایه طبیعی که با حرف N نشان داده می شود، رنگی مشکی پر کلاغی می باشد و شماره 10 بلوند خیلی روشن و پلاتینه است، که معمولا هر چه از شماره کوچک به شماره های بزرگ نزدیک تر می شویم، رنگ روشن تر خواهد بود. مثلاً، رنگ N8، بلوند روشن می باشد و رنگ بژ نیز در شماره های 8 و 9 موجود است، که یکی از رنگ های روشن به شمار می آید و با انواع‌ اکسیدان های نه و دوازده درصد قابل ترکیب می باشد و باعث روشنی و درخشندگی موها می شود.

رنگ موی صدفی بدون دکلره را می توان، بر روی انواع موهای تیره و روشن استفاده کرد. معمولا از اکسیدان 9 درصد، در ترکیب رنگ استفاده می شود، که باید برای روشن شدن رنگ میزان اکسیدان دو برابر رنگ باشد. رنگ موی صدفی، یکی از زیباترین انواع رنگ مو محسوب می شود، که زیبایی‌ و جذابیت خاصی به چهره می بخشد و با توجه به کیفیت بالای رنگ مو، از خشکی و زبری موها جلوگیری می کند.

حراج ویژه رنگ مو رنوال اسپانیا در تهران

حراج ویژه رنگ مو رنوال اسپانیا در تهران حراج ویژه رنگ مو رنوال اسپانیا در تهران، توسط مراکز معتبر فروش و فروشگاه های بزرگ، با بهترین قیمت انجام می شود و این مراکز، رنگ مو رنوال را زیر قیمت بازار و به صورت کلی به خریداران عرضه می نمایند و به همین علت، بسیاری از سالن های زیبایی و آرایشگاه ها این محصول را از این مراکز معتبر با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

در زمان خرید و انتخاب رنگ مو، بهتر است، علاوه بر ارزان بودن قیمت، به تاریخ تولید و انقضاء محصول، برند و شرکت تولید کننده و تمامی مشخصات محصول درج شده روی آن توجه کنید‌، تا بتوانید، بهترین انتخاب را داشته باشید و سعی کنید، از مراکز خرید مطمئن و نمایندگی ها اقدام به خرید این رنگ نمایید؛ زیرا، این مراکز محصولی اصل با بهترین کیفیت را به خریداران ارائه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *