شامپویی که برای شستشوی پوست سر و موی خود استفاده می کنیم بدون شک از مهمترین انتخابهای روزانه ماست. برای داشتن موی سالم با رشد کافی، پوست سر ما باید کاملا تمیز شود و مواد اضافی مثل شوره روی آن نباشد. شوره سر از مشکلات شایعی است که برای اکثر افراد وجود دارد. فروشندگان می توانند از طریق فروش عمده شامپو ایرانی ضد شوره آن را به مقدار زیاد تهیه کنند و در بازار پر مصرف این نوع شامپو فعالیت کنند.

فروش عمده شامپو ایرانی ضد شوره

ویژگی انواع شامپو ایرانی

ویژگی انواع شامپو ایرانی ویژگی انواع شامپو ایرانی در درجه اول این است که باید با انواع مختلف پوست و موی سر مردم ایران سازگار باشد.

مثلا افرادی که در مناطق سرد زندگی می کنند بنا به شرایطی که دارند باید شامپویی داشته باشند که در برابر خشکی و سرما از موی آنها محافظت کند.

مدلهای مختلفی از شامپوی ایرانی برای موهای مختلف از جمله موی خشک، موی چرب، موی معمولی وجود دارد. مهم است که ابتدا نوع مو و پوست خود را بدانیم و متناسب با آن شامپوی خود را انتخاب کنیم.

صادرات انواع شامپو ایرانی

صادرات انواع شامپو ایرانی صادرات شامپو ایرانی در برندهای مختلف در سالهای اخیر نشان داده است که این شامپوها دارای کیفیت خوبی هستند و نیاز مصرف کننده را به خوبی پاسخ داده اند.

برای صادرات شامپو صرفه اقتصادی خوبی وجود دارد، زیرا با قیمت دلار انجام می شود و می تواند درآمد ارزی خوبی را برای صادر کنندگان فراهم کند. 

بازار شامپو یک بازار دائمی است و خریداران این محصول در تمام فصول سال به طور منظم این محصول را می خرند. هیچ خانواده و فردی نیست که شامپو عضو دائمی سبد خرید آن نباشد.

صادر کردن شامپو نسبت به مواد دیگر آسانتر و به صرفه تر است، به دلیل اینکه ماده فاسد شدنی نیست و مشکلی برای آن ازین لحاظ پیش نخواهد آمد. همچنین مجبور نیستیم که برای سالم نگه داشتن آن هزینه ای برای خرید دستگاههای خنک کننده و نگهدارنده شیمیایی دیگر بپردازیم.

البته توجه داشته باشیم که نوع بسته بندی و زیبایی و مقاوم بودن آن هنگامی که قصد صادرات داریم بسیار مهم است. شامپویی که به دست مصرف کننده می رسد باید:

  • دارای ظاهری شکیل باشد.
  • کیفیت آن از نظر مواد اولیه بالا باشد و پس از مصرف عملکرد خوبی روی موها نشان دهد.
  • بسته بندی طوری نباشد که استفاده از شامپو سخت باشد، مثلا اینکه شامپو به سختی از آن خارج شود به هیچ وجه قابل قبول نیست.
  • قوطی شامپو باید جنس مناسبی برای مقاومت در برابر ضربه و نور خورشید و تغییر دما داشته باشد. زیرا مدت زمانی که شامپو در فرآیند صادرات است ممکن است در هر شرایط دمایی قرار بگیرد و باید کیفیت خود را حفظ کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *