قیمت اکسیدان 4 لیتری آلبورا را می توان از فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی استعلام نمود. آلبورا نام یکی از برند های خارجی تولید کننده لوازم آرایشی مانند اکسیدان است که برای ترکیب با رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در آرایشگاه های زنانه می باشد که به مقدار زیاد این مواد نیاز دارند. کشور سازنده این محصول اسپانیا  می باشد که ترکیب و درصد این اکسیدان های تولیدی با یکدیگر متفاوت است. این محصول در سایر کشور ها تحت لیسانس ساخته شده و دارای قابلیت مخلوط و ترکیب شدن با انواع پودر های دکلره و رنگ مو می باشد.

قیمت اکسیدان 4 لیتری آلبورا | نماینده فروش انواع لوازم آرایشی خارجی در کشور

قیمت اکسیدان 4 لیتری آلبورا

قیمت اکسیدان 4 لیتری آلبوراقیمت اکسیدان آلبورا با توجه به ظرف و حجم تشکیل دهنده آن متفاوت است. مثلا نوعی از این محصول به صورت 4 لیتری تولید می شود که هر کدام از انواع اکسیدان بر همین اساس قیمت گذاری می شوند. همچنین برخی نوسانات اقتصادی موجود در جامعه ممکن است بر نرخ این محصول تاثیر بگذارد و تفاوت قیمت آن را در زمان های مختلفی از سال موجب شود. این محصول تحت لیسانس شرکت کاراسای اسپانیا تولید شده و دارای خاصیت نرم کنندگی نیز می باشد.

مراکز خرید برند های متنوع اکسیدان

مراکز خرید برند های متنوع اکسیدان طبق آمار های موجود بیست شرکت در سراسر جهان به عنوان غول های تولید کننده لوازم آرایشی شناخته می شوند. هر کدام از این شرکت ها تحت نام و برند خاص تولیدات خود را روانه بازار های فروش جهانی می سازند. از این رو در مراکز خرید نمونه های مختلفی از تولیدات برند های مختلف را می توان مشاهده نمود که هر کدام دارای قیمت و مشخصات خاصی می باشند. در فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی آلبورا نمونه های مختلف به مشتریان و خریداران معرفی شده و هر کدام از خریداران نمونه مناسب خود را انتخاب می نمایند.

انواع مختلف اکسیدان برند آلبورا

انواع مختلف اکسیدان برند آلبورابرند آلبورا دارای انواع اکسیدان در حجم یا درصد های مختلف می باشد. این درصد ها منتاسب با رنگ موی انتخابی باید مورد استفاده قرار گیرند. از جمله انواع این اکسیدان خارجی عبارت است از:

  • سه درصد یا ده حجم با پایه تیره تر
  • شش درصد یا بیست حجم بر پایه روشن تر
  • نه درصد با سی حجم برای پایه دو یا سه روشن تر
  • دوازده درصد یا چهل حجم برای چهار پایه با بیشتر روشن تر

هر کدام از این اکسیدان ها نشان دهنده میزان و سرعت فعالیت شیمیایی بر روی مو می باشند که به طور مسلم انواع قوی تر آن دارای سرعت واکنش بیشتری می باشند. 

سایت فروش بهترین نوع اکسیدان و لوازم آرایشی آلبورا

سایت فروش بهترین نوع اکسیدان و لوازم آرایشی آلبورایکی از مراکز تهیه انواع اکسیدان و بهترین نمونه های تولیدی آن سایت های فروش می باشند. از طریق این سایت های اینترنتی می توان اکسیدان بزرگ آلبورا را تهیه نمود. خرید از این وب سایت ها راهی برای کاهش سفر های درون شهری و در نتیجه کاهش حجم ترافیک می باشد. سایت های زیادی در اینترنت در حال حاضر به فروش انواع مختلف لوازم آرایشی با برند های متنوع مانند برند آلبورا می پردازند. در این سایت ها همچنین نمونه تولیدات دیگر این شرکت مانند انواع رنگ مو و وسایل آرایشگری نیز به کاربران معرفی شده و به فروش می رسد. 

نمایندگی لوازم آرایشی برند آلبورا در کشور

نمایندگی لوازم آرایشی برند آلبورا در کشوربرند آلبورا محصول شرکت کاراسای اسپانیا می باشد که در ایران تحت لیسانس این کشور ساخته می شود. این محصول از طریق نمایندگی های فروش لوازم آرایشی در سراسر کشور به فروش می رسد. انواع رنگ مو مناسب خانم ها و آقایان و انواع اکسیدان در حجم های متفاوت از جمله تولیدات این شرکت است که در این مراکز به راحتی قابل تهیه است. نمایندگی ها همچنین عرضه کننده جدید ترین نمونه تولیدات این شرکت نیز می باشند که از طریق کاتالوگ این محصولات را به مشتریان معرفی می نمایند. خرید از این مراکز به شیوه های مختلف مانند خرید عمده و جزیی امکان پذیر است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *